středa 19. září 2012

Jeníčkovo malování


Po dlouhé době vzal Jenda zase do ruky tužku.


Malování nemá moc rád.
Sám od sebe namaloval auto a chtěl, abych spočítala kola.
Zaujal mě ten panáček uvnitř.


Pak se Jenda dožadoval iPadu.


Řekla jsem mu, že mu ho dám, ale nejdřív musí namalovat auto, panáčka a kytku.


Myslela jsem každé zvlášť,ale Jenda to pojal po své,.
Namaloval všechny tři "věci" zároveň.



Panáček neměl ruce...
...a kytka neměla lístky, ale vcelku se mu to povedlo.



Překvapilo mě, že si ty tři věci zapamatoval.


Na moje upozornění dodělal panáčkovi ruce a kytičce lístečky a jako odměnu dostal iPad.

18 komentářů:

  1. Jeníčkovi se kreslení moc povedlo. U nás teď začínáme kreslit podle čísel, kdy se musí spojit čísla a vyjde obrázek. To by mohlo Jeníka také bavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to nachystané v úkolech, ale zatím to Jenda odmítal.

      Vymazat
  2. Milá Amélie, Jeníček maluje moc pěkně. Je šikovný, děláte spolu velké pokroky. měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezkýýý, to se Jeníčkovi vážně povedlo a líbí se mi i to, že všechny tři věci namaloval na jeden papír, to už je jako opravdový obrázek. Doufám, že si ty jeho výtvory schováváš. Já mám kresbičky našich kluků, s připsaným datumem, dodnes. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, výtvory si neschovávám, protože Jenda v 99 % případů maluje mna mazací tabulku...

      Vymazat
  4. Já bych řekla, že maluje moc hezky. Naprosto stejně maluje i můj syn, který autista není. Jeníček je šikulka!

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím jasné pokroky, a jak píšeš, nejen v malování! Je to radost, viď!
    Přeju hezký den Marcelko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Helenko, každý krok vpřed je velkou radostí.

      Vymazat
  6. No paráda! Víš, co mi to připomnělo? Můj vnuk, kterému je už dnes 18 let, tak ten jako malý také maloval panáčky bez rukou. A psycholog říkal, co to znamená, ale já už jsem to zapomněla. Dnes se tomu smějeme.

    OdpovědětVymazat
  7. Jenda kreslí lépe, než moje sedmiletá sestra.
    Jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
  8. Schovej je, později se tím bude Jeník bavit. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Schovávat obrázky mi také přijde,jako dobrý nápad,je to přesný indikátor posunu a vývoje,obrázek je docela povedený,kytičku bych tipovala na slunečnici :-).Tak ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jsem ráda, že mám blog a fotky a mám "srovnání", jak maluje dnes a třeba před rokem.

      Vymazat
  10. Jste opravdu šikovní!!!!Marci jsi skvělá,klobouk dolu!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Ty brďo! Krásný sporťák, slunečnice a postavička jak z nějakého komiksu. Proti "pavoukům" veliký pokrok.
    Nojo, mazací tabulka ušetří papír, ale nejde archivovat. A fotit nechá Jeník asi taky jen čás výtvorů, že?
    Ale tenhle obrázek stál za zaznamenání. :)

    Bude líp!

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem jako dítě taky hrozně nerad maloval. Pamatuji si, že jsem maloval rád domečky a všechny žluté. Ale fakt nevím proč.

    OdpovědětVymazat
  13. Spojovačky s čísly jsou i v iPadu.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...