neděle 9. září 2012

Sebeobslužné a praktické dovednosti



Chtěla jsem si prohlížet s Jendou knížky "Sebeobslužné a praktické dovednosti" nebo "Rozvoj sociálních dovedností".


Otočila jsem pár stránek...


...řekla jsem pár vět....


...ukázala jsem Jeníčkovi pár obrázků....
A ten mě měl na "háku"...


 Odmítal se dívat, odmítal spolupracovat...


...kopal do gauče a kousal do knížky...


Tak nic, tento pokus nevyšel...



Na obrázky s dětmi Jenda zrovna neměl náladu.


Ale už by se konečně mohl začít oblékat sám.
Ono oblékat vzpouzející se "chobotnici" je kolikrát nad moje síly.


 No nic.


Zkusíme to zase jindy.
Na všechno jednou přijde, holt asi pomaleji než jsem si myslela.


2 komentáře:

  1. Jo, jo, vidím, že je to stále těžké, jde to s Jeníčkem hodně pomalu, ale určitě to zvládnete oba.

    OdpovědětVymazat
  2. Oblékání chobotnice :-)), to je přesné. To absolvujeme každé ráno :-).U nás schémata moc nepomáhají, problém není totiž v tom, že by Míša neuměl, ale v tom, že se mu nechce a na to bohužel žádné schéma není. Postupně se to mírně lepší, ale chtělo by to nějaký urychlovač :-).

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...