pátek 14. září 2012

Dudánek hraje fotbal


Nácvik hry


Jenda by celé dny proseděl u televize nebo u iPadu...


...tedy - proseděl... on toho moc nenasedí....


Aby nesklouzával moc často ke svým rituálům a do "svého" vnitřního světa, snažím se ho občas "vytáhnout" z jeho ulity ven...



Za pomoci dudlíků se mi to většinou povede....



Tady dudánci hráli fotbal.


Pěkně jsme se s Jendou střídali: jednou on, podruhé já.


Dával pozor, aby míč nespadl na zem....



Trénoval si pozornost, trpělivost, motoriku....




...a hlavně se mu to líbilo.


Hra mu přinášela RADOST, a tak to má být.


Šťastné, spokojené, a klidné dítě je tou nejlepší odměnou.




Dokonce se Jeníček naučil dávat dudánkovi pusinky - to se mi moc líbí.
Je to takové milé, něžné gesto.


Chviličku si dudánci povídali...


..a pak už Jenda zase sklouznul ke svým rošťárnám....
Ale i tři minuty soustředěné hry jsou úspěch.

Krásný páteční den vám všem....

1 komentář:

  1. Každá chvilka je pěkná, když se zadaří. Zase se ti něco povedlo, Jeníček se bavil a ty ses mohla radovat z dalšího kousku úspěchu. Dobrý nápad!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...