pátek 7. září 2012

Želva a ryba - strukturované obrázky


Jenda pokračoval ve skládání z lentilek.


Písmenka má rád, takže ho na pár minut zabavím.


Pak jsem se chtěla vrhnout na strukturované úkoly.


Dala jsem mu dva obrázky - želvičku a rybu....


...a měl tam doplnit trojúhelníky a kosočtverce.
To byla scéna.


Nechtěl.
Olizoval kartičky a odmítal spolupracovat.



Otáčel se, plakal...



...a házel kartičky na zem...


Už mě zná.
Ví, že jsem v tomto neoblomná a že když řeknu, že má úkol, tak ho musí dokončit.
Přes to nejede vlak...


Žádné scény mu netrpím.


Nakonec Jeníček tvary správně dosadil na svá místa a dostal svoji oblíbenou lentilku...


5 komentářů:

  1. Musím ti Marcelko vyseknout poklonu, opravdu jsi důsledná, to mě při výchově našich kluků chybělo, ale naštěstí z nich vyrostli hodní hoši. :-) Zaujalo mě, že si Jeníček hraje s lentilkami, ale nebaští je a počká, až si je do pusinky zaslouží, jako odměnu. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je nesní. To už pochopil, že mu to nedovolím. Odměna je jen za úkoly a za dobré chování. (Kdybych udělala výjimku, tak by si z toho Jenda hned udělal rituál a to nechci)

      Vymazat
  2. Amélko i já obdivuju tvou důslednost--jsi skvělá máma.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že Jenda už ví, co může od Tebe očekávat a za to máš i ode mne velkou pochvalu!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky obdivuju tvoji důslednost.
    Mám se co učit.

    A Jeníkovi se to moc pěkně povedlo, želva a i ta rybka se mi líbí.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...