středa 5. září 2012

Lehátko na kolečkách


Jedna dobrá duše půjčila Jendovi pár hraček.


Mezi nimi i tohle vozítko na kolečkách.


Zpočátku jsem se bála, že Jenda na to nevleze, že se bude bát....


...ale příjemně mě překvapil.
Chvíli jsme to zkoušeli doma.


Jenda byl z vozítka nadšený, tak jsme ho vzali i ven.


Smál se a chtěl vozit pořád víc a víc.



"Odrovnal" přitom pár lidí.
Jezdil by klidně dál, jen nás už to pak nebavilo.



Dokonce se rukama opřel o zem, když na lehátko lezl, což mě taky mile překvapilo.


Když má tu správnou motivaci, tak je neuvěřitelně šikovný.


 A nebo jinak: Jenda je neuvěřitelně šikovný, jen to málokdy (mezi lidmi) vyjde najevo.



Jenda si svou první jízdu na vozítku úžasně užíval.







A tady to z kopečka zkouší dokonce sám....



Líbí se mi jeho spontánní radost, úsměv od ucha k uchu, poskakování, třepetání ručičkama.
Radost je na něm přímo vidět.


Jsem ráda, když se Jeníček usmívá....
Jsem ráda, že jsem se naučila porozumět svému synovi a vnést do jeho života radost a úsměv.
Ještě mám v živé paměti, jak jsem před dvěma lety odpovídala na otázky psychologů, že nevím, zda Jenda projevuje radost... (že asi ne)

13 komentářů:

  1. To je krasny! A dokonce se bavej spolecne s tatou. :-) Ja se ted nemuzu prestat usmivat. :-) Anet
    P.s.: hrozne vam fandim a vzhledem k tomu, ze jsem blog precetla opravdu rychle, tak obdivuju jendovy pokroky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, to je můj bratr. :-)

      Vymazat
    2. Aaaha. Ale stejne to je super, jak si hraje a ma z toho hroznou radost. :-)

      Vymazat
  2. Podle náramků jsem hned poznal tvého bratra a aspoň měl taky trochu tělocviku. :D
    Jde taky podle letošní módy, ponožky v sandálech, které tak miluje signora. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono o módu vůbec nešlo. Jen jsme všichni tři vyběhli před dům v tom, co bylo zrovna po ruce, tudíž brácha v "domácí" obuvi.

      Vymazat
  3. Super, vidím že sa zapojil aj brat :)...Jeník sa tak krásne usmieva, hned mám krajší den.

    Pa Anička

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že Jeníček sa čoraz viac usmieva a užíva si aj to, čo dlhé mesiace odmietal a ty sa Marci určite tešíš zo všetkých najviac ... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Usmívá, máš pravdu. Snažím se, aby jeho život byl naplněný radostí, láskou, úsměvem.

      Vymazat
  5. Tak to si Jeníček opravdu užívá, má skutečnou radost, oči mu září a nadšeně se usmívá. Tvého brášku musely asi trochu bolet záda, jak je ohnutý až k zemi, ale co by pro svého milého synovce neudělal. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Takový velkolepý "vjezd" k radosti, báječný zážitek i pro mě z fotek:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že i tobě jsme přinesli klidné a pohodové chvilky.

      Vymazat
  7. Ahoj Marci, je vidět, že tohle si Jeníček moc užíval!! Měj se moc hezky!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...