úterý 4. září 2012

Na nákup s čuníkem


Pokud Jenda ví, CO jdeme koupit, tak se občas odhodlá jít se mnou.
O prázdninách to měl na střídačku. Někdy šel rád a jindy nevylezl 14 dní z domu.
Nedá se to odhadnout dopředu.
Je potřeba ho na něco nalákat.
Velkým lákadlem jeď nanuk Twister.


Jeníček dává rád žeton do košíku.
Všechno mu vysvětluji, ukazuji, všechno si může vyzkoušet, pokud má "odvahu".


Pak si na košík usadí čuníka...



...a jdeme do obchodu.


Nejdřív mamince pro kafíčko...
Bez ranní kávy maminka nefunguje.
(Ale jo, co jí zbývá, když to nestíhá...)



...pak vybrat Elišce banány....


... a Jendovi jablečný džus.


 Nakonec koupíme Šárce šunku a jdeme k pokladně.


Tam nastává krizový okamžik.


Jenda nerad čeká.


Ale pokud má čuníka, tak se "svým způsobem" zabaví... a neobtěžuje svými projevy ostatní.


Rád mi pomáhá vyndávat věci z košíku na pult.


"Musím" ho zaměstnávat, aby neměl čas "zlobit".


Jsem ráda, že už se (většinou) neválí po zemi.
To si (naštěstí) schovává na doma.


Větší nákupy si nechávám na dobu, kdy jsem bez něj.



Rychle zaplatit a jdeme k autu.
Svěřím mu klíčky od auta, aby si připadal důležitý a měl nějakou "zábavu".
Musím ho pečlivě hlídat, protože kdyby je někam zahodil, tak by mi asi do smíchu nebylo....



4 komentáře:

  1. Koukám, že čuník je téměř nepostradatelný. :-))) Já taky nerad čekám u pokladen, ale nikdo se mě nepokouší zabavit. Je neuvěřitelné, co všechno s Jeníkem zvládáš! Tipuju, že tu kávu poránu si stihneš dát jen v úterý, v dubnu a o úplňku a to musí být velmi rychle vypitá.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem pro tebe rada ze ten nakup byl uspesny.Jenik zase nejak povyrost .

    OdpovědětVymazat
  3. Jak Jeníček reaguje na jiné nakupující a prodavačky? Přijde mi na fotkách, že se vůbec nebojí a neschovává se. Je to šikulka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak reaguje? Nevím, vůbec si jich nevšímá. Dělá, že neexistují.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...