středa 26. září 2012

Dva létající čertíci


Jenda má období, kdy vůbec nevyjde z domu.


O prázdninách se stalo, že i 14 dní nechtěl jít ven.


Nenutila jsem ho.
Už tak bylo těch ječících chvil docela dost a netřeba jemu ani holkám stresu přidávat.



Někdy vydrží venku třeba jen 5 minut.


Většinou tehdy, je-li je pod mrakem nebo fouká vítr.



Pokud je krásně a jsem na zahradě já, čuník a Eliška s iPadem, pak vydrží venku i půl hodiny.



Tentokrát řádil jak černá ruka.


Lezl s čuníkem na skluzavku....
Místo aby jezdili tak, jak se má....


...tak skákali dolů...


Občas šel Jeníček zkontrolovat  iPad k Elišce na houpačku...



...ale jinak skoro celou dobu "létal"....



Pokud má Jenda dobrou náladu, tak hrajeme "fotbal" nebo se pokoušíme o obdobu tenisu.






10 komentářů:

  1. Pěkný divoch :-) Když už jde ven, tak to pořádně rozjede :-) A je vidět, jak je šťatný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divoch to je. Přesně jsi ho odhadla. Hyperaktivita z něj přímo čiší. A já jsem tak líný člověk.

      Vymazat
  2. Musí být radost - vidět ho takhle spokojeného a veselého :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt. Miluji jeho kouzelný úsměv. Toho řevu si užijeme dost, ale není nad upřímný úsměv autisty.

      Vymazat
  3. To je škoda, že se Jeníčkovi nelíbí venku. Bylo léto a teplo a mohl venku trávit celé dny. Ale asi se doma cítí bezpečnější. Ovšem, když ho ven dostaneš, vidím na fotkách, že si to nakonec skvěle užívá, tak, jako dnes, nebo si třeba pamatuji, na tom prkýnku s kolečkama. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to na zahradu občas ještě jde, ale NA ULICI....

      Vymazat
  4. Čuník asi musí občas do pračky. Jak to Jeník snáší? A co odrážedlo? Ještě ho baví?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odrážedlo je super. I dnes se Jenda na chvíli odhodlal na zahradu, i když nebylo právě ukázkové počasí.
      Čuník? Ještě před rokem jsem ho narychlo prala večer, když Jenda usnul a pak jsem ho sušila fénem plus na topení, aby byl do rána suchý, než se Jenda vzbudí. Nedávno čuníka Jeníček hodil do pračky sám. Chtěl ho mít zase nádherně tlusťoučkého, nadýchaného, heboučkého a růžového. Nepovedlo se. Jenda říkal, že je čuník špinavý...Možná to tak vypadá, ale není. Jen je už chudák starý a sepraný....co ten toho zažil a vydržel. Mohl by vyprávět.

      Vymazat
  5. Tenhle blog jsem dneska objevil poprvé. Jenda je nádherný kluk, přeju mu a i tobě, Amélie, ať děláte pokroky a těch "scén", slžiček a křiku ať je čím dál tím míň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, že jste zavítal k nám na blog. Každý nový čtenář je nám vítán.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...