středa 5. září 2012

Lentilkové obrázky


Jako odměny za úkoly si Jenda před nedávnem oblíbil bílé a růžové lentilky.


Chvilkama si je staví do řady a jednu chvíli mě překvapil, když sám od sebe udělal domeček.
Vidíte, jak se krásně kouří z komína?


Srdíčko jsme udělali společnými silami.


Učí se tak s někým spolupracovat a brát v potaz názor druhého.


Kolečko se mu moc povedlo.





...míč je taky fajn...




...ale kytička nemá chybu...


Je nádherná.


Líbí se mi jeho nápady.
Nikdy by mě nenapadlo vytvářet obrazy z tyčinek, lentilek, z bonbónů.... To až můj milovaný syn mě učí zastavit se, zklidnit se a dívat se na svět jinýma očima...


Jsem moc ráda, že ho mám...

10 komentářů:

  1. Jeníček vyrotl, nejen tělem :)

    dělá úžasné pokroky!

    Jen houšť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké! U nás ještě starší syn rád staví ze sirek a za knoflíků, z knoflíků třeba sněhuláka, musí vybrat knoflíky správné velikosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko,Jeník je šikula,kytička je nádherná i ostatní tvorba.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Kluk jeden šikovný! Kytička je nádherná, má skvělé nápady :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Netušila jsem, že se prodávají i lentilky jen růžovo-bílé. Tato hra, se mi moc líbí a jak je vidět, tak si Jeníček i sám dokáže nějakou hru vymyslet. Myslím, že se tady projevuje každodenní obrázková vyuka, kde Jeníček rozvíjí svou představivost.

    OdpovědětVymazat
  6. zrovna mě taky napadlo, co mají děti za fantazii.a vyhrají si s obyč lentilkami,

    OdpovědětVymazat
  7. Amelie zdravím. Koukám, že má Jeníček klidnější období. Pěkně si hraje, tvoří obrazce a nakupuje s tebou. To ti moc přeji. A také ti přeji, aby rehabilitace pomohly a noha tě už tolik nebolela.

    OdpovědětVymazat
  8. Má představu a výtvarné nadání... měli byste i častěji kreslit.

    OdpovědětVymazat
  9. Tady se mi moc líbí, jak jsi vysvětlila, co se tím Jenda učí. Já bych si řekla fajn, hraje si, je v klidu....

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...