neděle 2. září 2012

Logico Primo


Logico Primo máme půjčené z Rané péče.


Chtěla jsem ho už kdysi pro holky, ale kvůli financím jsem si to nemohla dovolit.
Na Jendu je to příliš těžké.
Začátek byl provázen scénami. Několikrát jsem mu ukazovala jen obrázky na některých kartičkách.

Jenda ví, že když se jdou dělat úkoly, tak jsem neoblomná a MUSÍ PRACOVAT.
Nemá na výběr.
Chvilku vyváděl a byla potíž mu vysvětlit, co po něm budu chtít, ale zvládli jsme to.

První úkol:
- říct, zda je medvídek pod židlí, za židlí, na židli, vedle židle a mezi židlemi.
Já jsem povídala, ukazovala a Jenda zkoušel popojíždět knoflíkama.


Ke stejnému obrázku popojet s barevným knoflíkem stejné barvy...
Když je úkol hotový, otočí se kartička a zjistí se, zda je to správně. Knoflík by měl souhlasit s barvou vedle...




Druhý úkol:
- Kde chybí dveře? Na domečku.
- Kde chybí tkaničky? U bot.
- Kde chybí barvičky?
- U čeho chybí kolečko? U vozíku.



- Kde chybí knoflík? Na kabátku.




...a sluchátko patří k telefonu...



Kontrola:
-super, úkol je správně.


U třetího úkolu jsme skončili.
- Kde se holka mračí?



- Kde se směje? Kde zívá? ...


Na děti se Jeníček dívat nechtěl.


Schovával hlavu pod deku a kopal okolo sebe...


Ale i tak jsem považovala úkol za úspěšně zvládnutý.
Jenda mě překvapil, jak (občas) spolupracoval...


...a jak mu nevadilo popojíždět barevnými knoflíky.


2 komentáře:

  1. To je hezká hra. Pokaždé u Tebe vidím něco nového. Měj se co nejlépe. Tina :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeňka se s těmi pohledy dostala do zpráv Novy. Má tam i fotku, hezká blondýnka. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...