sobota 8. září 2012

Řady ze šneků


"Bavit" Jendu od rána do večera je často tvrdý oříšek.


Někdy už fakt nevím "kudy kam"...
Občas mi docházejí nápady.


Možná by Jeníček  vydržel celý den u iPadu, což mu samozřejmě nedovolím.


Ale ani to by nevydržel sám.
Pořád mě volá, ať se podívám, jaké je tam číslo, jak jede auto, co dozrálo Šmoulům na poli ap.


A tak mu občas půjčím na hraní "odměny".


Tentokrát to byli šneci, které mu donesl strejda (můj bratr).


Jenda si je dával do řad, stavěl kolony a dudlík po nich přecházel na druhou stranu.


"Dudánek" je už léta jeho nejoblíbenější hračka.


Řídí v každém autíčku, bydlí v každém domečku, který s Jendou vytvoříme, sbírá vypěstované plodiny na iPadu, dívá se s Jendou na pohádky, dává Jeníčkovi pusinky a hladí ho třeba po nožičkách...


Stavět řady a kolony vydrží Jenda jen pár minut....



...a pak zase ze všeho udělá "valnou hromadu", jak je jeho zvykem ....


Smotá všechny hračky na jednu hromadu a převaluje věci sem a tam...


..z jedné strany na druhou...z jedné ruky na druhou...




..chvíli zlobí čuníka...






..a pak si s hračkami zase "pohazuje", což je jeho oblíbená zábava.

Je jedno, zda to jsou dudlíci, autíčka, stavebnice nebo šneci.
Pohazování patří mezi oblíbenou zábavu už dlouho....


4 komentáře:

  1. Takové šnečky neznám, ale je fakt, že už jsem si želatinový bombón nekoupila hrozně dlouho, tak nemám přehled. :-) Musí to být opravdu fuška Jeníčka pořád něčím novým zabavit a hlavně nepřetržitý celodenní zápřah, ať děláš co děláš, musíš být pořád ve střehu a každou minutku k dispozici. Dá se to vůbec vydržet? Asi ano, jsi toho důkazem.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem šnečkové bonbony ještě neviděla, vypadají zajímavě.
    Víš co ale u Jendy obdivuju,že je vydrží nesníst, nebo alespoň neujíst.Já vím,že je má jen za odměnu,ale i tak. To já bych teda fakt nevydržela :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Já se jen ptám, kde stále čerpáš ty náměty? Na něco nového přijít musí být ze všeho nejtěžší!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem ještě neviděl šneky do pusy. Možná je to tím, že po nich nekoukám a maximálně registruji želatinové medvídky. Ale šneci vypadají moc hezky. A možná by mohli chutnat lépe, než ta ruka. Snad se alespoň už nekouše do krve.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...