úterý 4. září 2012

A tentokrát modré válečky


Dopoledne jsem byla na rehabilitacích, stejně jako včera. Nechodím tam ráda, protože mi to tam vždy rozbouří a noha pak bolí víc než obvykle.
Ale co naplat.
 Neurolog má pocit, že je to potřeba, tak to respektuji. Přece jen bych nerada žila s permanentními bolestmi a 7-8 tabletami (na bolesti) denně po zbytek svého života, a tak musím cvičit.


Odpoledne jsme byli nakoupit to nejnutnější do školy a pomalu "vybílit" papírnictví.


Zítra Jendu čeká poprvé po prázdninách školka.


Nemá z toho moc velkou radost.


A tak ještě doděláváme resty a plníme úkoly.


Školka je vzdálená 18 km.
 Jendovi nesmím říct dopředu, že pojede zítra do školky, je pak tak rozrušený, že nemůže usnout.


Nejlepší je ho ráno vzbudit, přebalit, dát Risperdal a jet.
Suchý rohlík nebo Brumíka  snad sní cestou.



Tak mě napadlo:
Kdyby chtěl někdo půjčit některé hračky a úkoly, není problém.


Stejně se jich budu muset postupně zbavovat, už toho tu máme příliš. Stačí napsat  mailík a domluvíme se.


A kolikrát přemýšlím, jak bych děti s jejich věcmi nacpala do malého panelákového bytu.
Ale to budu řešit, až to bude akutní...


Přeji vám příjemný úterní večer a slunce v duši...







2 komentáře:

  1. Jééééééééé já se hlásím o hračky,jestli chceš i některé odkoupím :))

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, dobrych hraciek sa vsade vela zmesti. Ja som teraz upratovala a zistila som ze mame moooc velke mnozstvo hraciek a to mame iba jednu knihovnu na hracky a asi 2 police v skrini, ale ak by som to vytihla vsetko naraz je toho plny obyvak. Co sa tyka panelaku tak mne to zase tak desne nepride, teda ten vnutorny priestor, nevyhoda je ze nie je zahradka ale vo vhodnej lokalite je vonku dost pekne aj bez zahradky. Ak fakt pride na predaj hraciek aj ja by som mala o nejake zaujem.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...