středa 5. prosince 2012

Labyrint


Hrou "Labyrint" jsem Jendovi neudělala radost.


Věděla jsem, že je to na něj těžké, ale mohl to alespoň zkusit.





Tvářil se, jako kdybych ho mučila...


...a pracovat se mu nechtělo.


Chvíli dělal cavyky a pofňukával...



..pak zahodil pár "kartiček" o kousek dál....



...a nakonec se na mě úplně vykašlal a ťukal si dvěma kouskama o sebe...


Vydávalo to hezký zvuk a Jenda byl spokojený.


O maminčin výklad neměl vůbec zájem.


Kde bydlí pavouk, žába, pták nebo včela, ho vůbec nezajímalo.




4 komentáře:

  1. Takovéhle hry mě jako malou bavily, ale Jendovi se holt líbí jen málo co. No,třeba časem změní názor a zkusí to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mě podobné věci vždycky bavily, holt Jenda není po mamince.

      Vymazat
  2. Hezký přírodní labyrint je v Trojské zahradě. Tam by ho to možná bavilo víc.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...