sobota 8. prosince 2012

Období pana Krbce


V posledních týdnech Jenda sledoval od rána do večera buď "Cestu do fantazie" nebo "Mrazíka".


Už jsem měla pocit, že se z toho zblázním.


MRAZÍK OD RÁNA DO VEČERA.


Jenda ví, kdy bude jaká scéna a pokaždé by chtěl, abych se dívala, jak se otáčí chaloupka, jak padají klacky, jak zlomili košťátko ap. Když jsem se nedívala, chytal ho amok.


A mě už to TAK nebavilo.
 Jednou jo, podruhé snad, potřetí to přežiju, ale tisíckrát nee.


Zkusila jsem mu koupit dvd "O zvířátkách pana Krbce" - nostalgie mého mládí.


Trošku jsem se bála, že to Jenda odmítne.


Přece jen tam jsou lidé...


...ale světě div se, Jenda (občas) sedí u televize jako zařezaný a pozorně pohádky sleduje.


Většinou se u toho točí neustále dokola....


...ale nic mu neunikne.


Mnohé scény už zná nazpaměť ...


Přesně ví, co bude následovat...


...a někdy mi to hlásí dopředu.



I Krbec už mi po několika dnech začíná lézt na nervy.
Jsem zvědavá, jakou pohádkou mě Jenda poctí do budoucna.


Bude to Franklin, Prasátko Pepa nebo zase Bolek a Lolek?

17 komentářů:

  1. Nostalgie mého mládí - mám to úplně stejně jako Ty. Tenhle večerníček miluji:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, to bych taky blaznila. Skoda, ze to tak vyzaduje. Bez TV by bylo lepe, ale ty jsi asi rada, ze ji mate:-) M.

    OdpovědětVymazat
  3. Chápu, že je to hodně náročné, ale zase pan Krbec je určitě snesitelnější než Mrazík :-). U nás teď frčí Tučňáci z Madagaskaru, to je taky lahůdka!

    OdpovědětVymazat
  4. Sice nevím, jak dlouho by mě to bavilo, ale docela bych si ty všechny jmenované pohádky dala na chvilku líbit. Už je to tak dlouho, kdy s námi v naší domácnosti žily malé děti, že bych pohádkový den klidně přivítala. Ale čekají nás Vánoce, tak si pohádky užijeme všichni. Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, pan Krbec je oblíbený i u nás...teď teda si Lukáš zas vzpomněl a kouká na Kačery z Kačerova, takže nám tu skřehotá strýček Skrblík:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Co třeba něco o životě velryb? Nebavily by ho přírodopisné filmy?
    Jen mě to tak napadlo.
    U nás frčí Byl jednou jeden život.

    OdpovědětVymazat
  7. U nás už týden jede dokolečka Pojďte, pane, budeme si hrát 1 a 2, ale nejčastěji 2. Dneska jsem to vyměnila s úspěchem za Mrazíka a pak za Kocoura Mikeše, před chvílí zase začal žadonit o "Medvídky", takže opět máme DVD Pojďte pane, budeme si hrát v přehrávači. Naštěstí umím vypnout uši a mé dítě nevyžaduje, abych se s ním dívala, také zná scény nazpaměť. O Vánocích tu ale budu vládnout pevnější rukou a program budu více regulovat.:-)) Celý rok ústupků snad stačí. Držím palce, aby i Jenda se občas přizpůsobil, u nás to je většinou s řevem, ale nakonec vyhraju.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pojďte, pane, budeme si hrát? To jsem jako dítě měla moc ráda. Mí autisté to nesnášejí. Taky umím vypnout a neslyším to, takže celkem pohoda.

      Vymazat
  8. Tak u nás už jede asi dva měsíce Ninja faktor v japonštině a to ještě zrychleně nebo zpomaleně a to je teprve mazec :-).Takže filmy a pohádky v cizím jazyce doporučuji autíkům nepouštět :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda míval období, kdy pouště pohádky v maďarštině, ve slovenštině nebo polsky. Taky docela legrace. S našimi syny se člověk nenudí:-P

      Vymazat
  9. To tě lituju, to bych se z toho sám zbláznil. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Zkoušeli jste ten Zámek v oblacích nebo to Kočičí království? Je dost takových pěkných filmů;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rosie, ještě ne. Neměla jsem na to čas, ale vedu to v patrnosti. Děkuju.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...