sobota 15. prosince 2012

Jeníček modeluje sám


Jenda si chtěl modelovat.


Chvíli klepal nožíkem o stůl... Klepání je jeho "úchylka" :-)

..ale pak se vrhl na modelování.




Poprvé v životě zvládl všechno úplně sám.



Od vyválení kuličky, udělání válečku, přidání rukou, nosu, nasazení klobouku...



Své výtvory ukazoval plyšovému hadovi.



Bylo úžasné sledovat, jakou radost má z každého svého výrobku.



Strašidýlka se mu moc povedla.








Jeníček měl radost ze svých výtvorů a já z něj.
Je moc šikovný.



Jeho úsměv byl náplastí na mou bolavou duši .


Na chvíli jsem zapomněla, že existují nějaké starosti a že mi mnohdy není do smíchu ...






19 komentářů:

  1. Přeju ti, aby takovýchto okamžiků jen přibývalo :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásnééé -je fakt mooc šikovnej (to bych neuměla ani já :))

    OdpovědětVymazat
  3. fajn, že se zabavil a ty jsi měla chvíli klid...

    OdpovědětVymazat
  4. to je hezké. přeju ti aby to bylo častěji

    OdpovědětVymazat
  5. Amélko, to je krásné... Jeníček je opravdu u modelování spokojený. A jaké máte doplňky - nožky, očka... paráda.-)
    Úsměv Jeníčka je jako pohlazení, že, má milá.-)
    To jsem moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Je hezké vidět, jak se umí Jeníček alespoň na chvilku zabavit sám. A za tu dobu, co sem pravidelně chodím, udělal obrovský pokrok.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké výtvory, Jenda je opravdu šikula.A ta radost z výtvoru, věřím,že tě to potěšilo,vypadal tak spokojeně!
    Přeju víc takových chvil.
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj MArci, moc Tě zdravím!! Tyhle snímky mluví za všechno... je to obrovská radost vidět, jak Jeníček stále kráčí dopředu!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Alis. Dělá malé pokroky a díky Bohu za to.

      Vymazat
  9. Amy, Jeníček krásně tvoří. :-)
    Moc se mi líbí jakou má z toho ohromnou radost. A musím říci, že se mu to všechno náramně povedlo. Když se na panáčky dívám, tak mi hodně připomínají hračky z pohádky Toy Story. :-)
    A moc se mi líbí ten rozsvícený stromek za Honzíkem. :-)
    Přeji vám krásnou třetí adventní neděli. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásná neděle nebyla ani v nejmenším. Měli jsme nezvanou (příšernou) návštěvu.

      Vymazat
  10. Ano,většinou nám do smíchu není,ale je pravda,že ty malé dušičky někdy krásně pohladí.A většinou jsou to maličkosti,které jsou pro jiné samozřejmost,jsou pro nás obdarování.Jeníček je čím dál šikovnější,jen tak dál.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tomu říkám skutečný šikula! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Amélie, kde se prosím dají sehnat ty ručičky a botičky a tak? To by se mému synovi také líbilo.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem koupila někdy loni u nás v malém papírnictví. Mohu se zeptat, zda to ještě mají...

      Vymazat
    2. Děkuji, já se mrknu u nás. Já jen, jestli to nepatří k nějaké hře.
      Lenka

      Vymazat
  13. Je to malý šikula , opravdu moc se mu to povedlo.
    i mě připomínají postavičky z Toy Story -obzvláště pana brambůrku . Přeji nádherný advent-již třetí a jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Henry, Toy story jsme nikdy neviděli, tudíž to nedovedu posousit. Jsem ráda, že jsi zase zabloudil na můj blog.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...