středa 12. prosince 2012

Vylomeniny v posteli


Občas má Jenda dobrou náladu a je přístupný "důvěrnějšímu" kontaktu.


Něco jsem potřebovala u Šárky  v pokoji a na chvíli jsem si lehla.
Poslední dny jsou dost náročné.


Včera hlídala maminka. Jela jsem do Prahy do Trombocentra na kontrolu.
Dostala jsem vynadáno, že málo piju a nejspíš se nevyhnu antibiotikám na zánět močových cest.
Ten mráz mi nedělá dobře.


Dnes hlídal asistent.
Jsem ráda, že je občas někdo ochoten hlídat za 80 Kč na hodinu.
Ale i tak... zaplatit skoro celý den...
ALE jinak to nejde... S Jendou by to byla kalamita. Už tak toho mám dost.


Dopoledne jsem v mínus 11 stupních jela k obvoďákovi s močí. Místy bylo na silnici asi 10 cm sněhu a jízda po sněhu není moje hobby. Ale přežila jsem.
Myslela jsem si, že vyfasuji antibiotika a poběžím v klidu na nákup.


Leč pan doktor tam dnes nebyl. Nesměle a se strachem jsem zaklepala na dveře vedlejší ordinace, vykoktala jsem, že mám zánět močových cest a potřebovala bych antibiotika.
Pan doktor na mě vybafl, že dnes tam můj doktor není a zavřel mi dveře před nosem.
A tak jsem i s močí vyklusala ven.
Pak jsem nachystala oběd, odvezla jsem kamarádce pár plen po Jendovi a když přišla Eliška ze školy, tak jsem s ní jela na přeočkování proti klíšťovce.
Po očkování se má v čekárně půl hodiny sedět, ale Eliška nesnese "zvuk" ječících miminek, tak už máme dávno s paní doktorkou domluvené, že smíme čekat v autě.
 Ale v tom mraze - nic moc.

Pak nás čekalo očkování s kocourem.
Ten naštěstí neprotestoval, zvládl to líp než Eliška.
Pak jsme kocoura nechali v autě, skočila jsem do lékárny a do obchoďáku pro nákup.

Asistent si s Jendou vedl skvěle. Chvíli trávili u pohádek na dvd, chvíli u iPadu a když jsme přijely z očkování, tak si modelovaly.



Když jsem znavená padla do postele Šárky, tak se Jenda na chvíli přidal.
Mazlil se s čuníkem a hezky se usmíval.



Je fajn vidět ho, jak se usmívá (a nenadává mi).


Potom mě na chvíli vystřídala Elinka.


Líbilo se mi, jak hezky se na Jendu usmívala.



Šárka se mazlila s Betynkou.
Do postele k Jendovi (asi) neměla odvahu vlézt, aby ji nezlobil.




Nakonec to byl docela prima den, i když náročný.


Díky asistentovi to bylo v pohodě.
Kdybych to dnešní "kolečko" měla absolvovat s Jendou, tak ten dnešní den vypadal úplně jinak.


OPATRUJTE SE a nezapomínejte, že zdraví je to nejdůležitější.


10 komentářů:

  1. Tak to zvládl Jenda skvěle, vidíš, ani bys to nečekala. Třeba by mu opravdu občasná změna prospěla více než si myslíš. Škoda, že nemáte blíže nějaké centrum nebo speciální školku či školu. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On právě žádné změny neměl. Asistenta za ten rok a půl zná a rituály zůtaly zachované.

      Vymazat
  2. Amélko, zkus napsat na nějaké nadace, jestli by ti nepřispěli na tu asistenci, aspoň 3 x týdně třeba na celé odpoledne, aby sis užila i holek a měla čas i na své věci. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Snad Šárka dostala svoji postel zpět. :)
    Krásná chvilka, krásná fotoreportáž, i když vznikla vlastně "díky" Tvojí únavě. Moc přeji, ať zánět brzy přejde a těch asistencí pro Tvůj oddych ať je víc.
    Hezký den, Amelko!

    OdpovědětVymazat
  4. Amélko, moc ti přeju ten poklidný den. I když doktor ti nevyšel, zbytek dne ti to vynahradil... pěkné fotečky, jak se tulí s hlavičkami u sebe, to je moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,ty fotky jsou opravdu moc hezké.Je vidět,tak se Jenda lepší i v blízkém kontaktu a to je dobře.Děláte pokroky,to je fajn.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Tak zase pozitivní zprávy, to mám nejraději. Vidíš, nakonec bylo vše krásné - tedy až na toho doktora, doufám, že to nehodíš za hlavu! Opatruj se!

    OdpovědětVymazat
  7. A to ten doktor neměl záskok? Nebo měl předem ohlášenou nepřítomnost a tys to nevěděla? Jinak to auto se nedalo nastartovat a zatopit v něm, když jste v něm čekali po očkování?

    OdpovědětVymazat
  8. Jeej máte krásne deti.A je ešte krajšie ich vidieť takto pokope ako sa majú radi a sú štastní.Ste šťastná rodina aj ked bez oca ale myslím že bez neho je lepšie.Pri čítani a pozerani fotiek tohto članku sa mi na tvári vykuzlil usmev a to sa mne velmi často nestáva, takže dakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vivien, ano, bez "otce" je nám líp. Jsem ráda, že se usmíváš, díky Bohu za to! Kéž by ses usmívala častěji.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...