neděle 9. prosince 2012

Předvánoční Praha

 ´
Cestou na Neviditelnou výstavu potkala Šárka obchod s botami.


Šárka je na boty maniak.
Pořád by chtěla nějaké nové. Říkám jí, aby se hodně učila a až si bude vydělávat, tak si jich může koupit kolik bude chtít.
Zkoušela si krásné modré botky,  v její velikosti žádné jiné neměli. Ve velikosti 41 totiž moc na výběr není.
Šárka chtěla tmavě modré, ale měla smůlu. Ta světlá barva by se jí prý nehodila k oblečení.

Bylo jí líto, že nemá nohu o pár čísel menší.
 Jo, tak to mi bylo líto celý život.
Nikdy jsem si nemohla vybírat boty k sukni nebo ke kabátu podle barvy, byla jsem ráda pokud jsem vůbec nějaké sehnala.


Elišku pro změnu zaujaly krásné princeznovské lodičky s mašličkou, ale ve velikosti  42 se (asi) takové boty nevyrábějí. A navíc Eliška by uvítala "rovnou" podrážku, na 10cm jehlách chodit nebude.





Procházka po Praze byla náročná.


Děti v pubertě asi moc na procházky nejsou a mně se občas bolestí (nohy) tlačily slzy do očí.


Elišce se nechtělo prodírat davy turistů ani jít na Karlův most, tak jsem udělala jen pár fotek a šly jsme zase zpátky.




Cestou jsme se stavily na výstavu graffitti. Byl vstup zdarma, tak proč toho nevyužít.


Nevšimly jsme si výtahu, a tak jsme klusaly asi 3 nebo 4 patra pěšky. Holky mě proklínaly, Eliška si sedala na zem, Šárka si stěžovala, že ji bolí nohy a ani mně (bolestí nohy) nebylo do smíchu.


Elišce se na výstavě nelíbilo. Přislo jí to "trapné, hnusné, nechutné... říkala, že se na stěny nečmárá..."




Šárce se to naopak líbilo a dvakrát chtěla u zdi vyfotit.




Na konci výstavy se fixou zvěčnila na jednu z krabic...





4 komentáře:

  1. Na stěny že se nečmárá? Jak to, že ne? Vždyť kdejaký kostel má na stropě namalované graffiti.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To musela být zajímavá výstava. My byli na rozsvícení stromu na staromáku a ty davy lidí byly šílené...nedalo se ani hnout. Ty modré boty jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  3. Manžel byl také v sobotu v Praze. Přijel vymrzlý a nadával, že oproti minulým letům tam přibylo více ruských stánků a prý tam jsou i ruské nápisy. Já jsem nemohla jet, byla v práci.

    OdpovědětVymazat
  4. Vystava vypada super. Hned bych se tam taky podivala.
    A nohy mam taky velke (41), takze ty potize znam. ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...