úterý 11. prosince 2012

Napadl sníh


Napadl sníh a Jenda odmítá jít ven.


Odmítá jet i autem na nákup.
Snad si během pár dní na tu myšlenku, že je venku sníh, zvykne.


Dnes mi celý den nadával: "Mamko zlá, hnusná, odpolná, nech toho. Nedělej to!!! Nedělej ten nechutnej zvuk...uááááá..."


Odklízela jsem sníh a i přes okno je občas slyšet, jak lopata "jezdí" po zámkové dlažbě.


Jenda je z toho zvuku téměř nepříčetný.


Ječí jak tur a schovává se v ložnici ....



Nemám ráda sníh, bojím se po něm jezdit autem a těším se na jaro...


Přeji vám nádherný den a pokud chcete, můžete hlasovat na fotoknihu Elišky:-)


Děkuju.

6 komentářů:

  1. Tak u nás je naštěstí sníh důvodem k nadšení všech dětí, sáňkujem před barákem, kluci se válej ve sněhu a užívaj si to. Třeba Jenda časem změní názor...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak v tomhle bych si s Jendou taky rozuměla:-)
    Zasílám i od nás zasněžené pozdravy.

    OdpovědětVymazat
  3. Brrr..ta zima je opravdu děsná. jsem hrozně zimovřivý člověk. Sníh je hezký prvních pár dní,ale já jsem v téhle kalamitě ještě neřídila a bojím se toho. Je to nebezpečné a vše klouže. Bojím se, i když řídí přítel, který to umí dobře a má zkušenosti. Je to jinačí než tvé problémy,ale jen chci říct, že nejen Jendu zima zasáhla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dulsi, já jezdím 18 let a po sněhu se bojím doteď. Možná čím dál víc. Dnes jsem jela k doktorovi a na silnici je místy asi 10 cm sněhu, tak z toho nemám dobrý pocit. A taky nemám ráda zimu, raději jaro, léto, podzim.

      Vymazat
  4. Moje milá, to je nás víc, co nemá rádo zimu, ale nic s tím nenaděláme. Snad si i Jeníček zvykne. Držím Ti palečky, abys vždy dobře dojela.

    OdpovědětVymazat
  5. Sníh mám nejradši buď čerstvě napadaný nebo z pohledu za oknem. Jak to namrzne a zledovatí, je to nebezpečný, můžu uklouznout. A když rozmrzne a zbřečkovatí, mám mokrý lemy kalhot a nosím bordel na botách do domu...
    Taky se těším na jaro.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...