čtvrtek 6. prosince 2012

Šárku si chtěli odnést čerti


Včera chodili čerti s Mikulášem.
Šárka nechtěla jít sama z tanečního kroužku, tak jsem pro ni jela autem.



Nikdy jsem domů čerty nezvala.
Když byly holky malé, organizovala jsem několikrát Mikulášskou besídku v Dětském centru, ale čerti vždy zůstávali venku.
Dovnitř chodil jen Mikuláš s andílky a s košíkem dobrot.
A Jendu nestraším vůbec. Těch strachů a úzkostí už má tak dost.


Čerty jsme nečekali.
Jenda slyšel ze zahrady cinkání zvonečků a bál se.


Utekl do ložnice a chtěl k Elišce do náruče.
Za Šárkou přišli spolužáci ze školy a strčili ji do pytle.


Za úplatky nám ji zase vrátili....



Doufám, že vás čerti neodnesli a že si užíváte klidný a pohodový adventní čas.


12 komentářů:

  1. Dřív jsme taky chodili za čerty,ale letos ne. Jinak u mě je taky článek o mikulášské nadílce. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé -pěkné :) Chudák Jenda -já bych se taky schovala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec se Jeníčkovi nedivím, že utekl, utekla bych s ním. Ti čerti vypají opravdu strašidelně a je zajímavé, že i když člověk dobře ví, že jsou to převlečení lidé, neubrání se divného pocitu. To je dobře, že vám čerti nakonec tu Šárku, nechali doma. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Čerty jsem nikdy neměla ráda i když jsem vždy s čistým svědomím.

    OdpovědětVymazat
  5. Oni by ji museli pustit i bez úplatku. Hodné děti se do pekla neberou. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. U nás si kdysi Mikuláš naléval griotku přes vousy a přišlo mi to asi 5 letech krajně podezřelé :-).Hochům se asi spíš zapalovali lýtka :-),aspoň měla Šárka radost a návštěvu.Masky jsou dost strašidelné.

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to jsou ultra oškliví čerti! Taky by ve mě byla malá dušička, mít je doma.
    U nás se konala jen mírumilovná besídka. Domů jsme taky nikoho nezvali...třeba až budou děti starší :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pekni pekelnicci, akorat je ten svet prevraceny naruby. Uz ani to uhli neprinesou nebo aspon brambory a jeste vydiraji. :D
    Certa (vlastne Krampuse, v Nemecku nemaji certy, ale pacholka Krampuse) jsme doma taky nikdy nemeli, ale stacil jednou Mikulas, ze z toho mel malej (tenkrat mu bylo 5) jeste asi 3 roky trauma a nechtel jit ani do skolky i pozdeji skoly, kdyz tam byl Mikulas. Delal ho nas kamarad a velmi prisne cetl levity ze zlate knihy. Kdybych tusila, jaky dojem na syna udela, asi bych ho nezvala. Dneska uz se ho nastesti neboji, ale presne jako Jenicek mel a ma dodneska dost jinych strachu.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají dobře. Já dělal čerta pro naše děti. Syn se bál a dcera, i když byla mladší, tak ta ne, protože mne poznala podle bot.

    OdpovědětVymazat
  10. naše se taky bály.u vás je hezké že chodí spolužáci, ale přijde mi, že oni mají rozdávat výslužku, aby to nebyla taková časem další možnost, jak si napakovat kapsy.a čerti si z toho udělají koledu

    OdpovědětVymazat
  11. U nás čerti nechodili, ale bude v neděli pro ty malé Mikulášská. Čert by se tu spíš bál, moje děti skoro 19 a 15 se k sobě chovají tak, že mám někdy pocit, že se zabijí. Četla jsem si u tebe pár starších článků a obdivuji, jak zvládáš pubertální holky a k tomu Jeníčka. Moje dcera má rok přítele a o to je horší, Dominik je provokuje a ona ho bije, je to tu stále do zblbnutí. Člověk jim to nevysvětlí. Jeník je moc šikovný! Přeji vám moc pěkné předvánoční dny. Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Amélko, ti čerti jsou dost děsivý, těch bych se bála i já i když mám čisté svědomí. :-) A z Šárky je pěkná slečna na vdávání. Krásný advent, Simona.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...