úterý 4. prosince 2012

Mandaly pro děti


Papírové omalovánky Jenda odmítá.


Pastelky nevezme do ruky, ale malování na iPadu se mu moc líbí.


Střídáme se... jednou kreslí on, pak zase já....


...a Jenda je (chvilku) spokojený.


A tak to má být.
(Už si raději nepamatuji, jak to tu probíhalo, když jsme iPad neměli...)



Eliška dostala nové boty. Potřebovala nějaké na zimu, doteď chudák chodila v mých a já jsem se i ve sněhu klouzala v polobotkách. Ještě že máme stejnou velikost.
Samou radostí v nich celý večer pobíhala v obýváku a odmítala si je sundat.
Jenda pro změnu celý večer proječel, protože ví, že v takových botech se doma nechodí.
Uklidnil se teprve, když jsme se "schovali" do ložnice.

Nenudím se.
Je 0:17 a Jenda spí asi 10 minut a to jsem na něj ještě musela několikrát houknout, protože by strašil i nadále.
Copak ani o půlnoci nemůže mít člověk klid?












Po celý prosinec budu (když si vzpomenu) vkládat odkaz na hlasování, tak koho to nezajímá, prosím, odstavec přeskočte. Děkuji za pochopení.
Eliška udělala druhou fotoknihu o autismu.
http://www.cewecolor.cz/index2.php?option=com_souteze12&view=soutez&id=52830&rocnik=2012

Pokud se vám fotokniha Elišky líbí, pak můžete hlasovat každý den po celý měsíc prosinec.
Eliška vám bude za každý hlas moc vděčná.  A já také.

(Hlasování o první fotoknihu jsme nevyhráli, měli jsme asi 833 hlasů (za které vám MOC děkujeme). Na výhru bylo potřeba asi 1 500 hlasů, tak to zkusíme ještě jednou..)
Předem děkuji za každý váš hlas.



9 komentářů:

  1. To je dobrá hra, kreslení bez pastelek. Chvilku by to nejspíš bavilo i mě. Jeníček má hezké obrázky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně by to bavilo. Člověk se odreaguje a zapomene na problémy.

      Vymazat
  2. jak to tak sleduju, tak Ipad byl u vás trefa do černého což?:) Je moc fajn, že je pro jeníčka motivací a zábavou a přitom se i učí:) šikovná věcička jen co je pravda:) Zdá se mi to, nebo Jeníček už zvládá i chvilky bez dudánků jak říkáte? Jak tak koukám už na hezkých pár fotkách ho nikde nevidím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. iPad je skvělá věc. Jendu posunul o velký kus dopředu. Jsem ráda, že ho máme.

      Vymazat
  3. Můj hlas máte jistý! :-) A když si na to vzpomenu, tak budu dávat každý den. Výhru bych Vám moc přála!

    Jeníček je moc roztomilej! :) A líbí se mi to jeho tričko. :))
    Vybarvování mandal ho baví? :) Tváří se tak soustředěně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gauri, děkuju. Ani já si nevzpomenu každý den, zapomínám i důležitější věci.

      Vymazat
  4. jů to vypadá krásně :-) a je vidět, že to Jendu zaujalo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marci,můj hlas je započten,prolistovala jsem knihu a před Eliškou smekám.To muselo dát hodně práce a ten rarášek je tam se vším všady.Eliško,gratuluji,kdyby se mohlo dávat více hlasů.máš jich hned rovnou 500.Zdravím vás všechny.Miluš

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...