sobota 29. prosince 2012

Dudlíkový maniak



Jendova dlouhodobá "mánie" - dudlíky....


Jenda má nejraději ty kytičkové a latexové.


Už je naštěstí nedává do pusy.


Ani je tak vehementně nemačká v ruce.


Ani jich nepotřebuje x naráz... ale pořád je má rád.
Pořád jsou to jeho nejoblíbenější "hračky".



Sice si svého oblíbeného zeleného kytičkovaného dudlíka tahá všude s sebou, ale už ho tak nedrtí.


Nikdy nezapomenu, jak rychle mačkával palcem savičku...snad stokrát za minutu.
Brával si je i na zahradu.


Líbí se mi, jak se o dudlíky stará, nebo jak se s nimi mazlí.



Chtěl na vánoce hnědé a černé dudlíky, ale myslelal jsem si, že když je odložil z úst, že už o ně možná stát nebude, a tak jsem je nekoupila.


 Ale ouha. Jenda se po nich ptal a ptá dál.



Slíbila jsem mu, že se po nich podívám na internetu a že mu nějaké koupím k narozeninám, které bude mít 1. února.



A tak se každý den ptá, kolikrát se ještě vyspí, než dostane černého dudánka.


Babičky se na mě zlobí, že už žádné dudlíky kupovat nemám, ale já mu chci udělat radost.

12 komentářů:

  1. Jeníček má některé dudlíčky ozdobené céčky, na těch nejstarších je vidět, že jsou vytahené od cucání, ty nové se poznají, že jsou menší. Nevidím důvod, proč by se měl Jeníček vzdát něčeho co má rád. Do pusinky už je nestrká a jako hračka jsou bezva. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. každej něco sbíráme..tak proč by Jeník nemohl dudlíky :-D?

    OdpovědětVymazat
  3. Taky rád dudlám. :D
    Podívám se po nich, ale černé bude asi těžké sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jsou, třeba tady: http://www.scandinavian-baby.cz/cz-detail-141420-dudlik-pirat-cerny.html
      http://www.slune-cz.cz/elodie-details-dudlik-ruze-cerny/
      a ještě chce zubatý:-)
      http://www.ptakoviny.net/3587_Dudlik-Zuby/

      Vymazat
  4. na babičky nekoukej, nevidím důvod, proč by je Jeník nemohl mít, do pusy je nedává, jenom si s nima hraje a pokud mu to udělá radost, tak není co řešit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Amélie, já myslím, že babičky prostě nerozumí tomu, proč má dudlíky rád. Můj bratr spal léta se starými dupačkami a taky to nikdo nechápal, měl je místo plyšáka. Až teď, postupem času, kdy vím dost o autismu, bych řekla, že je aspík, aniž bychom to někdo vůbec dřív věděl. Zkrátka Jeník dudánky sbírá a babičky to musí respektovat, je to jeho radost, tak co, vůbec bych to neřešila, když už je nestrká do pusy. Hlavní je, že ho baví a může je počítat, říkat barvy a tak je využít i k opakování.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Jasný, já Ti rozumím, Marcelko! Víš, že už je nedudlá, tak proč mu neudělat radost, když si s nimi tak krásně hraje?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Někdo si hraje s auty, někdo s panenkami, jiný s dudlíčky.

      Vymazat
  7. Taky nevidím nic špatného na tom koupit mu dudlíky. Ať je mu kolik chce, když udělají radost, všechno pak stojí za to. :) A navíc - do pusinky už je nestrká, tak co by je neměl mít na hraní. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc Vás zdravím! Občas při brouzdání netem narazím na Váš blog a musím Vám říct, že máte můj velký obdiv, jste neskutečně silná a moc Vám fandím. A Jeniček je úžasný a z fotek je vidět, že je i hodně šťastný, takže nevidím taky důvod proč mu jakkoliv radost nedělat.....a pokud je něco co ho udělá šťastným, ať už jsou to ony dudlíky či cokoliv jiného nevidím důvod mu tu radost brát!!!!?
    Tak nedejte na babičky....
    Tady jde o Jeníčka a ne o babičky či kohokoliv jiného ani okolí nemusí souhlasit s tím zda je to či ono vhodné. JENÍČEK...to je o co tu jde!!!!!
    Přeji Vám mnoho síly v boji s autismem a hlavně mnoho zdravíčka, lásky a především radosti, ať září z Vás všech!!!!

    Zdraví Broňka a prosím o kontakt: Bronislava.Z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Broni, děkuji za hezký komentář. Ano, je šťastný a to jediné, na čem záleží. Dětská radost je krásná, upřímná. Poslala jsem mailík.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...