neděle 23. prosince 2012

Matýsek chtěl taky zdobit stromeček



Matýsek se chtěl taky zapojit do zdobení stromečku.


Chvíli zkoušel, zda ozdoby na stromku dobře drží a pinkal do nich tlapičkou.



Potom pomáhal Elišce s vánočním řetězem...












...a nakonec okukoval sněhuláky, které na stůl položil Jeníček.


Když vyskočil "dovnitř" stromku a začal pobíhat po větvích, tak mi došla trpělivost a milý kocourek se zdobením skončil.


Stromeček je už tak dost chatrný a kocour na něj příliš těžký.


Když už se konečně nebojím, že by stromeček shodil Jenda, pak budu muset hlídat pro změnu kocoura.

18 komentářů:

  1. To náš kocour taky a pokaždé pár skleněných ozdob vzalo za své. :D

    OdpovědětVymazat
  2. ♥ Krásné vánoce Tobě i dětem ♥

    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amélie,přeji Vám všem nádherné Vánoce.Matýsek je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  4. Máme letošní koťátko - také kocoura - a stromek je pro něho novinkou. Máš hezké fotky, mne to nenapadlo nafotit. Byl z něho celý tumpachový, co se nám to doma objevilo? Starší kocour už je bez problémů, nladý si také zvykne. Jediný problém je v tom, že stromek máme větší a před dveřmi na terasu, kterou pouštíme kocoury ven či dovnitř. Bude to teď maličko problematičtější, ale nějak se to naučí. Hezké svátky. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké a hlavně klidné vánoce. Tady to zatím vypadá jako kterýkoliv jiný všední den. Jen vánoční kaktus připomíná svými květy vánoční dobu. Bůhví jestli vůbec bude stromek, letos to opravdu jde mimo mně. Já jdu za chvíli do práce a přijdu až hodně odpoledne. Je tu dcera s Adámkem, tak snad něco holky nachystají.

    OdpovědětVymazat
  6. s kocourem ještě bude legrace-alespoň budou ty Vánoce pořádně VESELÉ :-)

    Užijte si je v pohodě a ve zdraví! Kocourek je krásný.Mám doma podobný exemplář :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Amelie, radostné vánoce, hodně sil a pomoci Boží přeje Slávka

    OdpovědětVymazat
  8. Mě naše číča schodila dneska malý stromeček co mám v pokoji.

    OdpovědětVymazat
  9. Máte skvělého pomocníka :-)
    Krásné a hlavně pohodové Vánoce, dětem bohatého Ježíška a hodně štěstí v roce 2013.

    OdpovědětVymazat
  10. AMÉLKO, KRÁSNÉ A POŽEHNANÉ SVÁTKY VÁNOČNÍ PŘEJI A DO NOVÉHO ROKU HODNÉ A PŘÁTELSKÉ LIDIČKY KOLEM SEBE, ŠTĚSTÍ, LÁSKU A HLAVNĚ ZDRAVÍČKO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Amélko, přeji Ti krásné vánoce, hlavně aby proběhly v klidu.

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelko,
    nádherný čas vánoční plný pohody a klidu a radosti se svými nejbližšími.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Amélko, zdravím Tě zase po delší době (neměla jsem teď mnoho času). Dívala jsem se teď na mnohé Tvé předchozí články a dívám se, je to jako na houpačce. Jednou jsi šťastná, protože Jeníček dělá pokroky, podruhé Ti něco přinese pláč. To mě moc mrzí, ale nejsi sama, to mi věř. Spoustu lidí na Tebe myslí a nosí Tě ve svém srdci. Jestli je Ti dnes o mnoho lépe, jsem za to velmi vděčná i za Tebe.
    Také se koukám, že máte nového kocourka. Je opravdu nádherný! Musí se s ním krásně mazlit. Viděla jsem sice fotografie, kde jsou Matýsek s Betynkou spolu a vypadají, že se dobře snáší, přesto přese všechno, copak dělá pejsek? :)
    Vidím, že jste ozdobili stromeček skutečně krásně a holky jsou šikovné, včetně Matýska, toho chlupáče hravého.
    Strašně moc vám všem přeji krásné prožití vánočních svátků, chtěla bych, aby vše proběhlo s úsměvem na tvářičkách, s velkou radostí a láskou (o čemž tedy nepochybuji ani v nejmenším). Ať jsou pro vás tyto dny kouzelné, Tedy šťastné a veselé Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  14. Hehe, to jsi třetí, co za posledních 15 minut čtu o "kočce a zdobení stromečku". Aneb kočky jsou asi všude stejné.. :))

    Přeji krásné prožití svátků vánočních a co nejméně vrásek, protože ač se to nezdá, tak právě v těchto "svátků klidu a míru" vyvstává spousta a spousta komplikací.. Tak se nenechat rozhodit a s úsměvem! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jeziskuuuu
    To je nádhernýýý...
    S námi zdobil stromeček pejsek:-):-)xD
    Myška-Eliška

    OdpovědětVymazat
  16. Hele, jak málo stačí ke štěstí... :-)
    My jsme na poslední vánoce dávali na stromek umělé kouličky, protože jsme měli zrovna kotěcí nadílku a koťata byla velmi hravá. Takže když nějaká baňka spadla, nestalo se nic hrozného... Skleněné baňky jsme tentokrát vynechali.
    Tohle je pěkný, sledovat, jak se ta micka baví...

    OdpovědětVymazat
  17. Takže máte taky veselo

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...