čtvrtek 20. prosince 2012

Pro peníze a na nákup


Když jsme šli z pošty, měl toho Jenda už dost.


Dvě akce jsou pro něj tak akorát (tentokrát Elektro a pošta).


Jenže já jsem potřebovala ještě pro peníze, nakoupit a pro hranolky - celkem akcí pět.


Věděla jsem, že to bude náročné..



Jenda poskakoval u bankomatu, opakoval echolálie, kousal si ruku a sledoval, zda se na něj někdo nedívá.


Když jsem si vybrala peníze, tak jsme šli nakoupit.
Jenda mi podržel dveře:-)
Je vidět, že je slušně vychovaný:-)


...a pak už si vybíral, co by si koupil.


Posadil Ňuňánka na košík a pár metrů košík sám vezl.


Pak už ho to nebavilo a musela jsem košík vézt já.


Díval se, zda nemají slaný popcorn... a neměli. Měli jen máslový a ten jsme nechtěli.


Učím ho pomáhat a tentokrát mu to krásně šlo...


Dával do košíku balící papíry, buchty s povidly, housky i koláčky...


Nesmí se nudit.



Když jsem hledala krupičku, tak mu docházela trpělivost a lehal si na zem.


Miluje polévku s hvězdičkama, tak jsem si ho přivolala a pár jsem mu jich dala do ruky, aby je odnesl do košíku.


Ještě si vybral vanilkové mléko, i když si nejsem jistá, že ho bude pít.


Vzali jsme jemu i holkám lentilky...


...a za odměnu oblíbené llízátko...



Nakonec ještě pro hranolky.
Před námi byl jeden pán. Viděla jsem, že Jenda není ve své kůži, tak jsem zlehka položila ruku na jeho hlavu a slovně jsem ho uklidňovala.



Cestou k autu už se vztekal, protože toho měl dost a začínalo poprchávat, ale zvládli jsme to a jeli jsme domů.



4 komentáře:

  1. Je úžasné, jaké dělá Jeníček pokroky. Takový akcí najednou! Ohromný šikula. Má štěstí, že má tak úžasnou maminku!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to sa teda podarilo, 5akci je dost aj na moje deti, ale ja som matka tyranka, povedal to aj pan psycholog z playgroupu, ked som mu ukazala ze moje deti si na pokyn vlezu do kociku. Povedal ze to by ho po rocnom a 2,5rocnom ale zasa asi autistovi nikdy nepozadoval. Takze ja davam 5akci pravidelne aj ked obcas to stoji nervy obe strany.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Má milá Amélko, poslední dny, jak to čtu, jako by Ti Jeníček chtěl vynahradit trápení, které Ti přivodili jiní.

    JE ŠIKOVNÝ - jakoby Ti chtěl říci:
    "Maminko jsi báječná, ukážu Ti, co všechno jsi mne naučila a jak to díky Tobě zvládám."

    VAŠE velké pokroky jsou krásně vidět!

    Moc na Tebe myslím, mám Tě ráda, Tvá V.
    (vehanna)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...