středa 26. prosince 2012

Vánoce 2012 počtvrté


Nakonec se mi u babičky podařilo Jendu zabavit kalkulačkou.



Mačkal čísla a chtěl vědět, kolik to je.


To mu vydrželo asi dvě minuty...



..a pak zase skákal a "tancoval".




Když začal zlobit Elišku a dával jí "čichnout" k čuníkovi, tak jsem opět přemýšlela, jak odvést jeho pozoronost jiným směrem.


Ani iPad ho nezajímal.





Odešla jsem na záchod a Jenda běžel za mnou.


Ať tam jde kdokoliv, tak Jenda už léta zhasíná světlo a mačká větrák.
Nikdy na to nezapomene.


Chvíli se pak zabavil krejčovským metrem - Jendova oblíbená "hračka" už několik let...


Říkala jsem čísla a Jenda je hledal.



Po dvou hodinách jsem zavelela k odchodu. Maminka z nás stejně moc neměla, když jsme byli "schovaní" v ložnici.

Chtěla jsem zastavit u lesa a projít se, ale puberťačky nechtěly.


A tak jsem alespoň přibrzdila u obchodu vietnamců s tím, že koupím pečivo.
Nedošlo mi, že nechat v autě dvě puberťačky a autistu není nejvhodnější kombinace.
Holky se rvaly, dělaly si naschvály a Jenda plakal. Když jsem po pár minutách přišla, tak se mu po tvářích koulely slzy jako hrachy a stěžoval si na holky.

Proč jsem si jen myslela, že holky na Jendu (hrající hry na iPadu) dohlídnou?
Místo toho ho akorát vytočily...


Naštěstí k domu to bylo už jen pár stovek metrů a Jenda se zase pomalu uklidnil u pohádek na dvd...

10 komentářů:

  1. Ty se v životě opravdu nenudíš. Vše nejlepší, i když opožděně, tobě a celé tvé rodině přeje Tenisák.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hlavně že jste to rožil jakž takž v klidu.Moc jsem ti to přála.

    OdpovědětVymazat
  3. holky jak se teď naučily v přípravce čísla,tak taky furt vše počítají,čím dál vyšší čísla,jsou tím úplně posedlé :) A když si čtu,obě hned vedle mně a musím jim říkat pořád čísla jednotlových stránek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta přípravka mě fascinuje. Já to pořád říkám, že bydlím na špatném místě.

      Vymazat
  4. Milá Amélie, dovolím si napsat o jednom zařízení které pomáhá rodičům z jihočeského kraje= Bazalka- popisují tam příběh 13letého autisty Štěpána - maminka se dlouhá léta snažila dát chlapci maximum ale postupně jak rostl a sílil už jeho problem.chování nezvládala a skončila na psychiatrii pak objevili tento týdenní stacionář kde má chlapec vlastní pokoj a denně mu připravují úkoly,dělá velké pokroky a na víkend se na něj už doma těší.Maminka se vrátila do toho běžného života,našla si práci a má opět radost ze života.Myslím si že na tobě toho leží příliš a mysli víc na sebe -život tak rychle letí. Oli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím o podobných případech a věřte, že POKUD to bude nutné, pak nějaké podobné zařízení časem vyhledám. Zatím to není nutné. Nebo trošku JINAK. Kdyby byl v blízkém okolí nějaký stacionář, byla bych vděčná za to, kdyby tam Jenda na dopoledne mohl být, ale ONO není. ALE RADOST ZE života mám každý den. MILUJI své děti.

      Vymazat
  5. Dobry den, vim ze na i-pad jste dostali nejaky prispevek, byly vam i nejake aplikace primo doporuceny nebo to uz nechali na vas? My jsme si take i-pad konecne poridili a tak snanim co smysluplneho detem stahovat. dekuji predem a dekuji, ze u svych clanku uvadite nazvy hranych aplikaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký večer. Aplikace mi nebyly doporučeny, ale hledala jsem na internetu, buď zde: http://www.i-sen.cz/ nebo jsem dala do googlu "aplikace na iPad" a ono mi něco vyjelo. A třetí varianta je metoda pokus-omyl (tu mám nejraději). Jenda má rád prasátka, auta, vlaky, (čísla, písmena, tvary), tak jsem dala na iPadu do vyhledávače "pig, car, train"... Aby ho to přitáhlo, tak jsem hledala to, co má rád:-)

      Vymazat
  6. Ale puberťačky nechtěly.. =D nojo, fakt to nemáš lehký!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...