pátek 14. prosince 2012

Děláme úkoly


Potřebovala jsem s Eliškou dodělat úkoly z matematiky.



Jenda tentokrát neječel, ale zato mě častoval svým fekálním humorem.



Strkal mi nohy před obličej a opakoval pořád dokola své echolálie:


"Čuchni si....



...prdni si... čuňajs si prdnul do plínek..."
....asi stokrát dokola.



Nesnáším ten jeho fekální "humor".


A když se dívám do historie blogu, tak zjišťuji, že už ho to drží skoro rok...




Po celý prosinec budu (když si vzpomenu) vkládat odkaz na hlasování, tak koho to nezajímá, prosím, odstavec přeskočte. Děkuji za pochopení.
Eliška udělala druhou fotoknihu o autismu.
http://www.cewecolor.cz/index2.php?option=com_souteze12&view=soutez&id=52830&rocnik=2012

Pokud se vám fotokniha Elišky líbí, pak můžete hlasovat každý den po celý měsíc prosinec.
Eliška vám bude za každý hlas moc vděčná.  A já také.

(Hlasování o první fotoknihu jsme nevyhráli, měli jsme asi 833 hlasů (za které vám MOC děkujeme). Na výhru bylo potřeba asi 1 500 hlasů, tak to zkusíme ještě jednou..)
Předem děkuji za každý váš hlas.


8 komentářů:

  1. Dobrý deň
    poctivo posielam hlasy každý deň - to je to najmenej čo môžem pre Vás a Vašu rodinu urobiť. Dúfam, že sa to teraz Eliške podarí nie je nič krajšie ako detská (pubertálna) radosť. Eliška je už slečna ale aj tak Vaše dieťa to bude celý život.
    Všetko dobré Vám praje Miriam

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že ji Eliška získá, pečlivě hlasuju každý den:)
    No s humorem se drž... bohužel takové vtipy se držely ségry aspon tak tři měsíce taky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rosie, díky za hlasy. Asi nevyhraje, ale to nevadí. Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se (a informovat o autismu).

      Vymazat
  3. obdivuji tvoji sílu a vytrvalost, já už bych asi odpadl....Drak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Draku, já odpadnu co nevidět. Někdy mám pocit, že k tomu nemám daleko.

      Vymazat
  4. Knížka se moc povedla, už má taky můj hlas. A přeji hodně síly v tomto předvánočním čase.

    OdpovědětVymazat
  5. There is definately a lot to know about this issue.
    I like all of the points you made.
    Here is my website ... catalogue

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...