sobota 1. prosince 2012

Se Šárkou po dobrém


Musím zaznamenávat i ty hezké okamžiky, protože jinak začínám mít pocit, že žádné nejsou.


Teď to myslím třeba ve vztahu Jenda a Šárka.
Jenda Šárku neuvěřitelně zlobí:-(
Sotva se jen Šárinka mihne v dohledu, tak Jenda za ní utíká, plive na ni, nadává jí, obtěžuje ji, tahá ji za tričko nebo si sundavá kalhoty.


Jsou i minuty, kdy tomu tak není, ale je jich pramálo.


Před pár dny si Šárka u sebe v pokoji udělala bunkr.


Chtěla mi to ukázat, ale Jenda ji slyšel a šel se také podívat.
Byl z "bunkru" nadšený.



Hned zalezl k Šárce do domečku a asi půl minuty si spolu házeli míčem...


Věděla jsem, že se Jenda nesmí nudit, jinak začne být protivný a možná Šárce domeček dokonce zboří.


Je třeba neustále předvídat a neustále Jendu hlídat.


Podala jsem tedy dvě hračky, aby se Jenda nenudil.


Jeníčkovi se líbilo dávat "kolečka" na dřevěnou "opičí" houpačku...


Měl to brzy hotové.



Nakonec spočítal počet kusů a spokojeně s touto hračkou skončil.



Prolézal domeček sem a tam a na tváři mu zářil spokojený úsměv.


A pak chtěl stavět komín...


Postavil čtyři kostky na sebe a Šárka měla pocit, že víc kostek už tam dávat nemá...


Na spokojeného, pracujícího Jendu zavolala, aby tam už nic nedával...


A bylo po hře...
Krásných pět minut se rázem změnilo v horor....

1 komentář:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...