úterý 18. prosince 2012

Terapie kočičákem


Je to měsíc, co si Eliška přinesla kočičku.
Jenda ji víceméně celou dobu ignoroval. Jen občas na požádání udělal "malá malá".

Když jsem ji šla přes den zkontrolovat do pokojíčku Elišky, tak se čertil a chtěl, abych šla za ním.


Když kočka běhala po bytě, tak říkal Elišce, ať si ji odnese.


Tentokrát jsem to zkusila znovu ...


- kontakt kočka a Jenda...


Jenda zpočátku nechtěl a zalézal do domečku pro panenky.


Pak si sedl na židličku a já jsem chovala Matýska. Nahnula jsem se a Matýsek si opřel hlavu o Jendovu ručičku. Jenda kupodivu neuhnul, a tak jsem pomalu zkusila víc a víc...


Nakonec se mi podařilo to, že Jenda poprvé v životě držel kočku sám v náruči.


Přidržovala jsem Matýska rukou, aby Jendovi nevypadl.



Jenda byl skvělý ...  vydržel to skoro dvě minuty.



A dokonce ani dnes nenadával, že se na něj Matýsek dívá... :-)


Po 2 minutách už ho nechtěl, tak jsem Matýska dala zpět na zem.


Jenda chtěl zpátky do obýváku ke své pohádce, tak proč mu nevyhovět. Žádné násilí není potřeba.
Všechno se postupně učí, ale s trpělivostí a láskou.



Terapie kočkou dělá zázraky.
I mně je dnes trošku líp. A to i díky vám, mým drahým čtenářům.
Vaše slova byla hojivým balzámem na rozjitřené rány. Moc vám děkuji za povzbuzující komentáře i za tiché modlitby. Moc jste mi pomohli.
Vaše slova vnesla úsměv na mé rty a utišila pláč v duši.
Šok ze včerejšího dne pomalu vyprchává a zůstává jen strach. Strach, že by chtěli zase někdy přijít.


A kočičák?
Ten chodí z ruky do ruky a zamilovala si ho celá rodina.


Jsem ráda, že ho máme.

17 komentářů:

  1. Kdo by si nezamiloval takovou nádheru chlupatou!Nedivím se,že i Jeníček neodolal a alespoň na chvilku Matýska choval.
    Určitě to něco do sebe má,když člověk hladí na klíně heboučké,vrnící stvoření.
    A pokud jde o tu "návštěvu", nedá mi než nepřipomenout to otřepané : host do domu, hůl do ruky.
    Nešlo by je třeba příště (kéž by příště nebylo,viď) nevpustit?

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko, jsem tak moc ráda, že je ti dnes lépe! ;-)A Jenda s kočičákem? No paráda!!! Jak jim to oběma sluší :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Matýsek je šikula ani nemusel projít zkouškou, aby mohl dělat terapie s dětmi :) Třeba z nich budou i kamarádi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Amélko dlouho jsem se ke psaní i blogu nedostala...tudíž i k vám, ale myslím na vás..nějak samozřejmě. Ne vždy modlitbou, ale myšlenkou určitě. Jsem moc ráda, že je ti lépe..za kočičáka a neuvěřitelné přítulné :) Jendovi pokroky! Posílám velké objetí..a písničku http://www.youtube.com/watch?v=SK7Be_3bAxA

    OdpovědětVymazat
  5. Marci,vidíš,jak si Jeník pomalu zvyká,zvykne si na všechno,neboj a Tobě přeji sluníčko v dušičce a né slzy-jsi statečná a moc hodná maminka,jen a jen pro svoje děti.Přeji celé rodině,myslím Tobě a dětem krásný předvánoční čas.Miluš

    OdpovědětVymazat
  6. Zvířátka dokážou dělat zázraky ;)Nedivím se Jeníčkoj,že nakonec podlehl a kotě si pochoval..Přeji vám více takových zázrakuu..Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Matýsek je u Jeníčka tak spokojený, to je nádhera! Věřím, že si kluci k sobě cestu najdou a budou z nich kamarádi.

    OdpovědětVymazat
  8. Amelie, tomu naprosto věřím, že zvířátka dokáží léčit a dělat zázraky. :-)
    Matýsek je očividně naprostý pohodář. Líbí se mi fotky, kde zívá a olizuje se. :-) Je to nádherný kocourek a ani se nedivím, že jde z ruky do ruky.
    Ono mnohdy stačí ty němé tváře jen sledovat a člověku to okamžitě zlepší náladu - pohladí na duši. O to větší požitek je, když si můžeme toho tvorečka pohladit, pochovat. Když mám splín, hodně se mazlím s Kennym nebo Dobbym - i taková Milo (zlatý křeček) dokáže dělat divy. :-)

    Přeji vám, aby toho splínu ubývalo a bylo dobře. Nebuď smutná Amélko.
    Mějte se moc moc krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je hezké..společně jim to moc sluší. Třeba si ho časem jenda oblíbí víc a víc :) a budou kamarádi.

    OdpovědětVymazat
  10. To je opravdu krásné jak jí Jeníček chová.. máme doma kočičku Ragdolla a vím že tyto kočky se používají na terapie pro duševně nemocné lidi , také lidem v depresích pomáhají, tak proč by nemohl ten Váš kočičák nádhernej trochu té kočičí lásky a pohody donést i k Vám a hlavně pro tebe, až dnes jsem dočetla jak jsi byla smutná, lidi jsou někdy hrozní a nic s tím nenaděláš, ale zvířata bývají mnohem lepší a často dokážou rány trochu otupit a život nám vylepšit.. a ten Váš kocourek vypadá úžasně hodnej, krásnej a milej..pa a přeju lepší dny Dita

    OdpovědětVymazat
  11. marci, já věřím, že Ti zlepšila náladu i Eliška, je moc šikovná, že sama od sebe napsala tak krásný dopis a teď Jeníček, který se kamarádí už i s Matýskem a to je moc dobře. Však zase bude dobře, mysli na děti a na ostatní zlé lidi zapomeň.

    OdpovědětVymazat
  12. Z té osmé fotky jsem unešena! Jsem velká milovnice koček a musím říci, že tak krásné kotě se vidí málokdy. A není nic lepšího na nervy než zabořit ruce předoucího do kočičího kožíšku. =o)

    OdpovědětVymazat
  13. Plně tě chápu - kocoury máme dva a oo všechno dokáží. Nedám na ně dopustit:-) I psi mají své schopnosti:-) a mnohokrát překvapí svojí intuicí. Někdy mám pocit, že mám raději zvířata než některé lidi.

    OdpovědětVymazat
  14. Kočka má na psychiku a celkově na zdraví lepší vliv než pes. Odbourává negace a zklidní. Proto je taky často zobrazovaná s čarodějnicí.

    OdpovědětVymazat
  15. Je nádherný. A nakonec je to teda kocour, jo?

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Amélko, blahopřeji ke kočičkovému úspěchu. Dnešní fotky jsou krásně povzbuzující, Matýsek miláček na první pohled a spokojený Jeníček radost dvakrát podtržená.
    Posílám pohlazení a objetí a také přání lepších dnů. Jsem s vámi, i když to není vidět, a děkuji, že můžu být. ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Kdyz jsem este bydlel v byte s rodicema, taky jsme meli kocku. Kdyz se se mnou nikdo nebavil nebo jsem zalezl k sobe do pokoje, kdyz jsem chtel mit "svuj klid" - bylo to casto, tak aspon kocka za mnou prisla - jakoby vedela, ze potrebuju spolecnost. Jakoby kocka hladila me a ne ja ji. Ta druha (tu jsme zdedili, kdyz se muj otec uchlastal) byla neco zvlastniho: Na zeny utocila a s chlapama se "bavila" jen s nekterejma. Ale bajecne jsme si rozumneli. Kocky jsou super !!! Je dobre, ze mate doma kocicaky, aspon je o zabavu postarano. A nejen o ni. Ona kockoterapie ma hodne co do sebe.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...