neděle 2. prosince 2012

Adventní koncert nebo horor?


Dnes je první adventní neděle.


Včera se nám v rámci možností podařilo trošku ozdobit dům.


Holky si samy nazdobily své pokojíčky a ušetřily mi tak práci.


Dnes k večeru jsme měli v plánu dívat se na tradiční adventní koncert.
Jenže pobyt několika lidí v obýváku Jenda nezvládá.
(A navíc sledování něčeho, co ho vůbec nezajímá: "Je tam moc lidí, jsou hnusný a tlapný...fuuuuuj")


Občas ho "trénujeme" a pokoušíme se o sledování pohádky v jeho přítomnosti, ale vcelku nám to k ničemu není. Pokaždé to skončí fiaskem.
A protože nechci omezovat holky, tak většinou odcházím do ložnice s Jeníkem já a ony mají klid na jejich programy.



Zpočátku Jenda plakal a ječel, protože nechtěl Šárku na gauči.


Strkal do ní a snažil se ji vystrčit...


Na malou chvilku se mi povedlo zabavit ho jídlem - pečené brambory má rád.


Potom se točil dokola, plival a vyplazoval na nás jazyk.


Odbíhal se vztekat do ložnice, ale bohužel se zase pokaždé vrátil.





Pak pro změnu dupal, "tancoval" a pokřikoval své echolálie. Ale bylo to stranou od holek, tak jsem ho nechala být.


Sice jsem mu nachystala na zem deku a tím pádem i místo, kde by měl prostor na hraní, ale odmítal si tam dokonce i sednout.


(Klidně jsme si tam mohli hrát s iPadem)


Kousal si ruku a obtěžoval nás...
Dávala jsem pozor, aby holky moc nerušil a aby měly relativně aspoň trochu KLID na sledování koncertu.
Eliška se bavila sledováním poslaných částek a míst, odkud lidé jsou.



Když ji Jenda začal bít do nohou, strkat na ni své pozadí a vymýšlel jiné vylomeniny, tak jsem zavelela k odchodu do ložnice.


Žárné společné sledování koncertu (vlastně NIČEHO) nehrozí.


Kdysi jsme to mívaly s holkama jako takový malý, milý, předvánoční "rituál" - společně se dívat každou neděli na adventní koncerty a klidně u toho mlsat něco dobrého. Vnímat tu atmosféru klidu a míru a s adventními koncerty se každou neděli posouvat vstříc vánočním svátkům.
S Jendou to nehrozí.
Nejde to.

5 komentářů:

  1. asi je to hloupost, ale treba odmenit ho za to, kdyz vydrzi rekneme pet minut v ramci svych moznosti v klidu v pritomnosti vas vsech? Misa J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže málokdy je máloco, co by ho dovedlo motivovat. Ale budu nad tím uvažovat. Dík.

      Vymazat
  2. No to vám ten advent pěkně začíná :-( Držím palce, abys něco vymyslela a Jeník se zabavil a ty sis to mohla s holkama jaksepatří užít. Abych nezapomněla, máš úžasný adventní perníkový věnec :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásně nazdobený byt, to já nemám nic :-( Jsem to ale ostuda. Líbí se mi, jakou si s holkama děláte vánoční pohodičku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je škoda, že si nemůžete užívat společných chvil. Držím palce, ať vymyslíš nějakou vhodnou motivaci. Máte nádherné adventní věnce! Přeji pokud možno alespoň trochu poklidný advent.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...