čtvrtek 6. prosince 2012

V parku jako rodina

 
O víkendu jsem vzala děti do nedalekého parku.
My čtyři  a pes.
Chtěla jsem, abysme něco podnikli jako "RODINA".
Pořád se "trháme", protože Jenda nesnese moc lidí na malém prostoru, a málokdy můžeme být všichni spolu.
Je mi líto, že ač v jednom domě, tak společných chvil je minimálně.


Krátká procházka podzimní přírodou mi přišla jako prima nápad.
Eliška jela s nadšením, Šárku jsem musela dlouho přemlouvat.


Jako správná puberťačka chce být raději sama doma zavřená ve svém pokoji.
Co je jí po procházce s matkou...


Ale ono jí těch 20 minut neublíží.


Jenda venku stejně déle nevydrží.


A nic hrozného se jí neděje.



Jenda se držel Elišky za ruku a já jsem šla se Šárkou.


Betynka byla ráda, že se proběhne a Jenda nezůstával pozadu.


Běhal jak o závod.



Pak ho napadlo házet po holkách listí.
 Eliška to brala naštěstí "sportovně", což se o Šárce říct nedá, a tak jsem s ní šla o kus dál, aby na ni Jenda listí neházel.



Pak našel Jeníček klacík a měl z něho velkou radost.




Cestou zpátky jsme nakoupili.




Holky se vystřídaly u Jendy v autě. Jenda do obchodu nechtěl...
Musely se přece obě podívat, co by si v obchoďáku za odměnu vybraly....


Alespoň nějakou maličkost.


Myslím, že přes počáteční nechuť si to nakonec užívala i Šárka.
A to je dobře.
Jsem ráda, když mohu být se všemi svými dětmi.


9 komentářů:

  1. Jak se tak dívám na fotky tak vidím, že to nedaleké městečko, ve kterém Marcelko bydlíš, vůbec neznám. Vypadá to, jak kdyby ten park patřil k nějakému zámečku a moc se mi tam líbí. Měli jste hezkou procházku, určitě se nakonec líbila vám všem, o Jeníčkovi a Elišce není pochyb, o těch dostatečně mluví tvé snímky. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já myslím, že jsi tu jednou na skok byla, mám pocit, že jsi měla fotky na blogu.

      Vymazat
    2. No to máš pravdu, ale byla jsem všeho všudy asi 10 minut na náměstí a zbytek města vůbec neznám. :-)

      Vymazat
    3. O nic jsi nepřišla. Skoro nic tu není, není kam jít, proto při vhodné příležitosti ujíždíme směr nějaký PARK - Konopiště, Vrchotovy Janovice, občas Vlašim.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Vlašim to není, jsou to Vrchotovy Janovice:-P
      http://auticekjenicek.blogspot.cz/2011/07/zamecky-park-vrchotovy-janovice.html

      Vymazat
  3. Krása! Tak jsi byla aspoň chvilku trošku šťastná, ale určitě si to brzy zopakujete: Jeníček vypadá spokojeně, ale jak tak koukám, nejvíc nadšená byla Bettynka.

    OdpovědětVymazat
  4. Martina Šlejtrová7. prosince 2012 v 6:50

    Jak se má baronka Sidonie? Fotky jsou super a Betynka si pěkně tu svou smečku hlídá.

    OdpovědětVymazat
  5. ta fotka s Jeníkem a listem je úžasná:)
    Je skvělý, že jste si užili společnou chvilku:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...