pondělí 24. prosince 2012

Byly to ty nejkrásnější vánoce


Tak... a Štědrý den je za námi.


Náhodou...
...nakonec jsme to zvládli.


Jenda se zpořátku kabonil, že musí sedět u stolu s holkama...


...otáčel se a zavíral oči, ale brzy se umoudřil...


Nechal se nalákat na jablečný džus. Ten všechny tři děti milují.



Přípitek se strejdou i s maminkou se holkám líbil.


Jenda si skleničkami neťuknul, říkal, že je to "tlapný" :-)


Společné foto mých nejbližších....
Jsem ráda, že brácha vyhověl naléhání Elišky a byl tu na Štědrý den s námi.


Jenda dělal u jídla hlouposti  - vyplazoval jazyk, dělal na Šárku "ksichty" ...


..pokřikoval na ni echolálie...


...a sahal na ni.
V jednu chvíli už to vypadalo, že Šárka to "zabalí" a jíst nebude.
Ale vše se v dobré obrátilo. Někdo měl brambory, někdo bramborový salát, ale nikoho jsem do jídla nenutila.
Jen jsem si užívala to, že letos poprvé nemusím jíst kapra a rybí polévku (brr)...


Změnili jsme činnost, protože Jendovi docházela trpělivost.
Pouštění lodiček ho bavilo jen pár vteřin a pak už pokňourával.



Kdo to má vydržet, než Eliška zapálí svíčky také kočce, psovi a křečkům?


Ještě pustit koledy, zacinkat zvonečkem, nakrojit jablíčka...


A Jenda začal plakat. Nechtěl na sobě tu bílou košili.
Vlastně jsem se divila, že si ji nechal vůbec obléknout (asi mě nevnímal, když jsem mu ji oblékala). Rifle odmítá s tím, že nechce vypadat jako taťka, košile ho škrtí a motýlka šmahem zamítl.


Eliška mu z košile rychle pomohla. Nechtěli jsme, aby se rozeřval, pak bysme ho těžko uklidňovali.
Nikomu nevadilo, že je Jenda v teplácích....


Další kolaps hrozil ve chvíli, kdy Eliška pustila kočku i psa do obýváku s tím, že i oni musejí být při rozdávání dárků.
Jenda začal nabírat a tak jsem chtěla zvířátka zavřít.


To zase protestovala Eliška, ale naštěstí ji plně zaměstnalo rozdávání dárků a na nepřítomnost kocourka zapomněla...


Jenda si neospustil své "opičárny", plivání, sahání do kalhot, ale vcelku rozdávání dárků probíhalo v klidu (ikdyž hekticky)...

Eliška pak řekla, že to byly ty nejkrásnější vánoce....



17 komentářů:

  1. Mám radost s tebou, že se vám to povedlo. A taky z toho, že s vámi byl brácha i maminka. Teď ještě jestli Jeníček spí a můžete si nechat zdát krásné sny - třeba o příštích vánocích :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maminka tu nebyla. Ta je s manželem doma:-) A máš pravdu. Jenda už se ptal, co budu chtít od Ježíška příští rok...

      Vymazat
  2. Amél, děkuji Ti za přání. I Tvé rodině přeji krásné vánoční svátky.Ahoj. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Eliška má účes jak ze swingové doby. :)
    Takže konec dobrý, všechno dobré. Zasloužíš si po tom všem trápení Vánoce ve vzájemné pohodě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. http://youtu.be/ztq6goQdS2U
    Hezké vánoce.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné Vánoce :-)
    Je fajn, že byly opravdu v klidu a pohodě, takže mé přání do dalšího roku : ať je tak skvělý jako letošní Štědrý den :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pěkně vyzdobený stůl a zaujaly mě i ozdůbky na záclonách.
    Hlavně že celý večer dopadl dobře!
    Ty nemáš ráda kapra?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, kapra přežiju jednou za rok:-) Ale rybí polévku nemusím.

      Vymazat
  7. Pěkné fotky. Snad jste měli hezký večer a dárky udělaly radost :) Taky jsme pouštěli lodičky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,to je dobře,že jste si prožili pohodové vánoce.Teď něco pro zasmání,Klárka se mnou koukala na fotky Jeníčka jak dělá ty ksichtíky a říká mi "co tam dělám?",tak se v Jeníčkovi úplně poznala.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Amélko, tak to je krásné, že jste si ty Vánoce tak pěkně užili. Krásný zbytek svátků ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, tobě ty děti nějak vyrostly. Holky , to už jsou slečny pomalu na vdávání a Jenda už je taky mladý muž.Myslím, že to bude čím dál lepší, jak bude Jendova psychika vyzrávat, tak bude přístupnější a vydrží dýl u různých činností. Hezký zbytek svátků. Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Moc tomu nerozumím.. :( Váš pan manžel s Vámi již nebydlí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezlobte se, prosím. Četla jsem odstavec pod tímto rámečkem o tom, že se anonymove mají podepsat, avšak než jsem stačila připojit podpis, komentář se odeslal. Nechtěla jsem Vás rozzlobit. S omluvou a přáním hezkého dne, Jana S. :)

      Vymazat
    2. Nezlobím se. Krásný den:-)

      Vymazat
  12. Společná večeře je pro mě obvykle nejoblíbenější část dne...
    A je pěkné, že jste Vánoce neslavili sami...
    A nemůžu si pomoct, ale kočička je PERFEKTNÍ

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...