pondělí 17. prosince 2012

Neviditelná výstava 2

Eliška sama od sebe (aniž by mi o tom řekla) napsala článek na stránky Neviditelna.cz.
A dnes, když zjistila, že to uveřejnili, tak se mi pochlubila:

"To byla nejkrásnější výstava, na jaké jsem kdy byla. 

Tuto sobotu jsme se s maminkou vydali do Prahy na neviditelnou výstavu. To byl nezapomenutelný zážitek. 
Překrásné. Celou výstavu nám moc zpříjemnil milý a sympatický průvodce Luky. Ze začátku jsem se hodně bála, ale díky našemu úžasnému průvodci, jsem se cítila bezpečně. Jeho milý a přátelský hlas mi dodal sílu a energii. Byla jsem díky němu neustále v dobré náladě a vůbec se mi nechtělo domů. 
Tuto překrásnou a jedinečnou výstavu bych doporučila všem.
 Věřím, že všichni budou nadšeni a budou odcházet s krásným pocitem v srdci, jako já. Doufám, že se sem ještě podívám.

 Moc vám děkuji za ochotu a nezapomenutelnou výstavu, která ve mně zanechala hluboký dojem. Eliška :-)"


4 komentáře:

  1. Napsala jsi to krásně Eliško a jsem moc rád, že se ti výstava líbila.

    OdpovědětVymazat
  2. Eliska na svuj vek pise nadprumerne dobre! Ze by budouci novinarka? ;-) Nebo alespon blogerka, protoze by si urcite nasla spoustu ctenaru. :-) Anet

    OdpovědětVymazat
  3. Eliska by mohla bejt spisovatelka,vyjadrovani a sloh je perfektni! Urcite by se na to vypracovala. Misa J.

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s anonymní:) Kolikpak, že má Eliška let?:) Takový článek v životě nenapsali ani mí vrstevníci ve čtvrťáku na gymplu! Palec nahoru pro Elišku:)) Super!:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...