neděle 30. prosince 2012

Hra s víkem


Dny po vánocích byly pro Jendu náročné.


Změny, vánoční výzdoba, stromeček, dárky, únava, stres, rýma, kamarádky holek...


Kolikrát za hodinu ječel (kvůli každé blbosti) a odbíhal se čertit do ložnice.


Pak jsem chtěla vyhodit průhledné víko od nějaké krabičky a Jenda si ho vzal.


Byl z něj úplně unešený.


 Chvíli se přes něj díval.


A pak s ním skákal a skákal a skákal...



Tak tohle je "typický" Jenda.


Ruku v ústech...


..tancuje, hopsá, skáče...


...tluče se do hlavy (rukou, víkem, nějakou hračkou...)


...točí se u toho dokola...


...občas opakuje nějaké echolálie stále dokola...


...a evidentně je spokojený.



JAK málo stačí k dětské radosti.








Přestože už Eliška asi nevyhraje, i tak sem dám ještě jednou hlasování.
http://www.cewecolor.cz/index2.php?option=com_souteze12&view=soutez&id=52830&rocnik=2012
A děkuji všem, kteří hlasovali.

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já jsem mu nedávno pižlala ofinu, ale to je (následná) scéna na hodinu, tak mi to pro začátek stačí. Na jaře asi zavolám kadeřnici se strojkem. Bude za pár minut hotovo a budu mít na půl roku klid:-P

      Vymazat
    2. Chudacek, je tak peknucky so svojimi vlaskami a ty z neho spravis trestanca? To ti toho nie je luto?
      Ja mam teda stastie ze striham rychlo ale scenu robia obaja. Najhorsie to bolo ked som ich strihala doma s mojou mamkou a ta sa rozhodla ze som na nic drsna a preto placu a ze to treba robit pomalicky bez stresu. To boli nie nespokojny ako s mojim postupom ale fakt vystresovany.

      Vymazat
    3. Ale já jsem o trestanci nemluvila,jen jsem si myslela, že by konečně po (skoro) 6 letech jeho vlasy zasloužily zásah odbornice :-) A nemyslela jsem dohola. No uvidíme, ještěmám čas si to mnohokrát rozmyslet.
      ANO, bylo by mi jeho vlasů líto. ALE komu je líto mě, když ho mám česat a on ječí, jako kdyby ho na nože brali?

      Vymazat
    4. No já se chystám se strojkem na Štěpu, přesně v tomhle duchu..posledně jsem vzala nůžky a dítě zasedla na posteli a ostříhala ho, řval dvě hodiny. Vzhledem k tomu, že stejně vyváděl při podobným způsobu stříhání nehtů a od tý doby si je radši nechá stříhat dobrovolně, třeba to tak dopadne i s vlasama :)
      zuz klíd, to je nejpraktičtější, nemusíš to česat, nejstaršího syna stříhám na centimetr a je to hezký :)

      Vymazat
  2. Vidím to u vnoučat. Děti se častěji zabaví například klackem, než nějakými drahými hračkami.

    OdpovědětVymazat
  3. Šikulka. at už s počítáním nebo skákáním s víkem :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...