čtvrtek 20. června 2013

Jenda se odvážil jíst jogurt


Nedávno jsem potřebovala něco vyřídit a Jenda byl půl dne u mojí maminky na návštěvě.


Když mi ho mamka předávala, řekla mi, že Jenda snědl dva jogurty.


Nechápala jsem. Jogurty jedl naposledy jako miminko. Od té doby je zarytě odmítal.


Ale byla jsem ráda, že okusil nové jídlo a zkusila jsem mu pár jogurtů koupit i domů.


Nic jsem mu nenutila, jen jsem mu je občas nabídla.


Nejvíc mu chutnal jogurt borůvkový a moc se mu líbily ty s "kapsou".


Ukázala jsem mu, jak má dostat obsah kapsy ven a Jenda to sám zkoušel.
Síce pokaždé trochu jogurtu vylil na stůl , ale to nevadí.
Hlavně že to zkoušel.


Asi tři dny po sobě snědl každý den dva jogurty, tak jsem dojela nakoupit a vzala jsem deset jogurtů , aby měl Jenda co jíst, když mu jogurty tak zachutnaly. A hlavně abych další dva dny v tom horku nemusela vylézat. (I když venku je možná příjemněji než v bytě..)


Nabízela jsem... a Jenda je odmítá.
A teď nevím, jestli ho už jogurty omrzely, nebo jestli ten jogurt musí být jen borůvkový s kapsou.


(Vím, že to nemám měnit, ale když ty jahodové byly v akci jen za 5,90Kč...)


Tak jsem zvědavá, jak se k jogurtům Jeníček "postaví" zítra.


Mám jich totiž "plnou" lednici a nikdo je u nás doma nejí.


Pokud si Jenda usmyslí, že je nebude jíst, tak je musím odvézt mamince, ta má jogurty ráda.






11 komentářů:

  1. Znam to od synka od brachy a myslim si, ze ty jogurty broucek jist nebude,nas mladas pije a ji take jen jeden vybrany druh a jiny do nej nedostanes, kdyby mel dehydrovat a umrit hlady.dokonce museli rodice,kdyz byl uplne maly,prerusit dovolenou ve Slovinsku a rychle jet pres hranice do Cech nakoupit Brumika,meli s sebou sice rezervy piti Brumika,ale dosel jim a mlady nechtel nic jineho pit,takze jim nezbylo nez zbalit kufry a jet domu...Experimenty tohoto druhu asi ani nemaji smysl.Je to pro ne dalsi neznamo a jako takove to proste nevezmou.Obdivuji te kazdy den a drzim moc palce.

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko, tak mě napadlo, co kdybyste zkusila ten jogurtík dát na chvilku do mrazáku, mohlo by to Jeníčkovi připomínat zmrzku, kterou má rád ne?:) Vím, že je to nevyzpytatelné, ale vzpomínám si, že jsme to se ségrou měly hrozně rády, když jsme byly malé:)

    OdpovědětVymazat
  3. Marci tak s těma jogurtama je to u nás stejné (a to mám děti "bez diagnozy" ... zatím ;)

    Nejvíc jim chutnají ty za 10 - 15 Kč a jakmile něčeho koupím hodně, že je to v akci, nebo abych nemusela zítra zas, tak to přestanou jíst. Kuba mi třeba dva týdny jí dva až tři Termixy denně a pak přestane z ničeho nic a je zase dva měsíce bez nich.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se mu ani nedivím, borůvkový "s kapsou" je stejně nej.:-)) Jinak u nás frčeli asi rok Kostíci a ty jsou taky pekelně drahý a musela jsem vzít vždy aspoň jeden synkovi pokaždé, když byl ochotný jít se mnou nakoupit. Jsem ráda, že už je mu vcelku fuk, co je to za jogurt, ale nesmí tam být vidět žádné kousky ovoce. A nakupování s ním už taky není horrorem, i když vždycky se snaží využít situace a často zkouší, jestli mu nevezmu aspoň Kinder vejce:-D.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. My to mame podobne, deti zjedia len biele mliecne vyrobky bez prichute a nic ochutene ani nahodou. Bobika vanilkoveho zjedia ale ten je ochuteny a osladeny velmi jemne. Zmrzlinu tiez iba tvarohovu bielu. Obaja. Ked smeboliv australii tak tam zase zmrzlinu iba zmrazenu citronadu alebo doma zmrazene mango s kokosovou vodou,nic zlozite.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj - také jsem si říkala, že by jogurtový nanuk mohl uspět. nebo je přidat na ovocné knedlíky či do těsta na koláč - ale vůbec netuším, zda by je děti jedly - neznám je tak dobře jako ty. A jak píše Lenka - občas se i u nás něco jí a pak je období, že ne a nákup zbývá v ledničce. Když je to jogurt ovocný, tak by si ho třeba dal kocourek /ten náš jogurty miluje, ale nedávám mu čokoládový/ a Betynka by třeba také nepohrdla jogurtovým mlsem. Tak ať je Jenda sní:-) - stejně dělá velké pokroky:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Jeníček je šikovný, krásny chlapček, a Vy ste veľmi milujúca a trpezlivá maminka. Držím Vám a obdivujem Vás.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. I já je mám moc ráda (tyhle jogurty), kdyby je nechtěla maminka, já se hlásím!-:) Jeníček je šikula a roste jako z vody, mění se nejen ve svých zvycích ze dne na den a to je príma! Držím palce i nadále vám všem.

    OdpovědětVymazat
  9. Borůvkové mám taky raději, tak se mu nedivím. :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...