úterý 25. června 2013

Dějová posloupnost


Dějová posloupnost dělá Jeníčkovi potíže.



Ale líbí se mu obrázky a rád poslouchá, když mu o nich vyprávím já.


Kluk jede na kole...


...spadl a pláče...



Maminka mu koleno pofouká a zalepí náplastí.










Nebo jiná situace: Kluk je špinavý...


...musí se vykoupat...


...utře se ručníkem...


...a obleče si pyžamo.


Jenda pozorně poslouchal a zvládli jsme společně probrat celkem čtyři situace.
Třeba to jednou zkusí i sám.

6 komentářů:

  1. To je ale super pokrok, ne? :-) Vzdyt jeste pred rokem vyvadel, kdyz videl postavicky lidi.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle Ondra absolutně nezládá.Ale trenujem a zkoušíme jak se dá.

    OdpovědětVymazat
  3. to jsou moc hezké,nápadité pomůcky

    OdpovědětVymazat
  4. Je vidět, že se snaží, ale ještě tu trpělivost, které máš na rozdíl od něho tolik, že bys ji mohla rozdávat.

    OdpovědětVymazat
  5. Amélko, co mne napadlo jako první - stejná slova jako u prvního komentáře. Už Jeníčkovi nevadí postavičky lidí, to je opravdu skvělé, udělali jste spolu zase další velký pokrok.
    Tyhle kartičky se mi moc líbí. :-)
    Hezký den vám přeji, V.

    OdpovědětVymazat
  6. Podle Jeníčkova výrazu je hned poznat, že se mu to líbí.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...