středa 12. června 2013

Denní režim


S Jeníčkem jedeme poslední tři roky podle denního režimu.


Jenda ho má rád.
Doteď měl fotky a nyní zkoušíme přecházet na piktogramy.


Zkoušela jsem to už dřív, ale Jenda na to ještě nebyl zralý, a tak jsem fotila všechno z jeho denního života, tiskla, stříhala a laminovala.


Kartičky se mu líbí a rád si je prohlíží.


Ukazoval je Šárce i strejdovi, když přišel na chvíli na návštěvu.


Denní režim mu dává jistotu v životě a zajišťuje mu předvídatelnost.


Díky dennímu režimu Jeníček ví, co se bude dít, je jistější a není tolik úzkostný.


Kartičky jsme koupili na stránkách OSKOLY a další plánuji vyrobit.


Jeníček totiž potřebuje denní režim podrobnější a nejlépe s časovým údajem.
Pak to bude teprve to "pravé ořechové".


Ví v kolik hodin odcházíme do školky, v kolik hodin má oběd nebo v kolik hodin chodí do postele.


Je to každý den stejné a Jenda ví, že se na to může spolehnout.


Jsem ráda, že kartičky neodmítl a fascinovalo mě, jak podrobně je zkoumal.





6 komentářů:

  1. Mě varovala p. Straussová před digi budíkem, že prej pak jsou dětičky na tom závislé a buzerujou rodiče ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je dobré odborníky neposlouchat, pro nás je velkým přínosem:-P

      Vymazat
  2. Výborný nápad, pěkný rozvrh hodin. Je to přehledné a jasně dané.

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu jen dopsat, že budu skrytý autista, protože to cítím naprosto stejně jako Jeník - mijůluju řád a režim a nečekané mne okamžitě vykolejí !
    Tak hodně štěstí !

    OdpovědětVymazat
  4. Jeníčku to je bezva zpráva jsi pašák :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna dneska jsem vyrobila tabuli na denní režim a přišly kartičky z oskoly. Jsem na to u nás zvědavá. Začala jsem synovi po první návštěvě v aple dělat jen cestovní proužky a proužky toho co budeme dělat doma a jsem maximálně spokojená. Přijde mi to skoro jako zázrak. Dá se někam jít či něco dělat a výskyt afektivních záchvatů a nepříjemností se dost snížil :-)

    Bára

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...