úterý 11. června 2013

WC pro mobilní osoby




nápis ve vlaku:
"Jediné tričko chrání prsa"
- "Co to je za blbost? A jiné tričko nechrání?
To tričko mě zbaví rakoviny? Nebo je proti rakovině? A to jenom tohle růžový tričko nebo i jiný tričko?
Když ho budu mít, tak nedostanu rakovinu?"


WC pro mobilní osoby
- "...a můžu tam jít bez telefonu?
Ty lidi, co jsou na vozíku, musí mít s sebou mobil??"



Ukazovala jsem mamce, že v iPadu jsou někdy "divná" písmenka a  že to vypadá jako "rozsypaný čaj"... a že tu hru asi vymažu....(Jendovi někdy zlobí jedna hra na iPadu a vypadá to jako "čínština")
- " Proč sypeš čaj do iPadu?" ozvalo se....
"Kdys ho tam nasypala a proč? A může se sypat i do televize?
Ty víš jak vypadá čaj v iPadu? To ho tam musel někdo vidět, aby věděl, jak to vypadá?
A kdo ho tam tedy nasypal? A nepoškodí to ten iPad?
A proč ho tam sypeš?.... Mamííí, tak odpověz, ne??!"

4 komentáře:

  1. Hmmm, tak ten reklamní slogan na pochod Avonu taky nechápu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tam není nic k pochopení,je to podrahová manipulace :-).
      Eliška by si mohla pořídit knihu s významem slov,je to zajímavé .

      Vymazat
  2. Ten slogan na růžové tričko, je opravdu postavený na hlavu, ale už jsme na reklamní nesmysly všichni tak zvyklí, že se nad tím ani nepozastavujeme. Eliščiny otázky byly trefné a moc by mě zajímalo, jak by na ně autoři toho nesmyslu odpověděli. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. U některých sloganů mám také problém, co tím vlastně chtěl básník říct...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...