pondělí 3. června 2013

Ilustrovaná frazeologie podle Šárky Julie


"Ponorková nemoc"



"Vltava vystoupila z koryta"


"Zasedání města"


"Pštrosí politika"


"Je to pro kočku..."


"Práskl do bot"


"Smrdí korunou"


"Hlad má velké oči"


"Podej mi tu Kofolu, stojí na stole... "
- "COPAK má nohy?!"


"Seběhl se celý dům"


"Živil sedm krků"


"Změřil si ho metrem"

21 komentářů:

  1. Zrovna dnes ve zprávách říkali o jednom politikovi "vložil se do toho" a tak jsem si vzpomněl na vás doma. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak vtipně nakreslené!!!
    Zajímavé, jak to může "normálně" smýšlejícího člověka obohatit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé se mi jeví, že July napadne dříve metro, než metr. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Julča se snažila vcítit se do Elišky:-) Samozřejmě že ona TAKHLE neuvažuje:-)

      Vymazat
    2. Teď jsem trochu mimo, kdo je prosím Julie? :-) Veronika H.

      Vymazat
    3. Šárce se nelíbí (a nikdy nelíbilo) její jméno, chtěla by se přejmenovat a jmenovat se Jůlie. Chce tak i oslovovat. Uvidíme, jak dlouho jí to vydží, zda změnu jména bude opravdu chtít uskutečnit.

      Vymazat
    4. No, ja myslim ze mohla dopadnout mnohem hur :-). Jmenovat se treba Pulnocni Boure, nebo Kordula, Mečislava, Analisa...(Omlouvam se, pokud je tu nekdo tohoto jmena :-)))asi bych rodicum pekne podekovala :-)). a sla se ihned v dospelosti bud prejmenovat nebo se rovnou odstrelit (mysleno v nadsazce, samozrejme :-)) http://krestni-jmena.cz/seznam/?perpage=50&orderby=name&ascdesc=asc&filts=2&filtc=-1000&

      Vymazat
  4. Teda nechci bejt moc vlezla, ale jsem strasne zvedavej clovek. Od kdy je Sarka Julcou? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím jestli jsem taky nějak jinak smýšlející, ale asi bych se úkolu nakreslit frazeologie chopila úplně podobně. Ale určitě to je zajímavý nápad jak zabavit děti( a možná i dospělé). Už mám v hlavě další, třeba postav vodu na čaj, dej mi pokoj, natáhl bačkory...opět díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  6. Je to perfektní , má to skvělý nápad a je skvělé , že se snažila vcítit se do sestry. Julie je šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Takové hezké jméno a dcerce se nelíbí? Ale proč ne, v dnešní době jsou možná i dvě jména dětí... - : )
    Jinak ty obrázky jsou moc zajímavé, líbí se mi. - : )

    OdpovědětVymazat
  8. Změřili ho metrwm a náhodou ho i rozmašírovali. Jsem se pobavil. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To mi pripomina, mela jsem kolegu Francouze, ktery se naucil perfektne cesky, a aby to dotahl k uplne dokonalosti, tak mluvil porad v takovychto frazich :-D nebo porad neco pripodobnoval: jsem slaby jako papir, silny jako medved, je cervena jako strecha.

    OdpovědětVymazat
  10. Holka ty fraze dobre interpretuje.Je to dobry napad .

    OdpovědětVymazat
  11. Nech Šárku pokřtít v katolickém kostele a dostane i tu Julii. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokřtěná v katolickém kostele je bohužel od mimina.

      Vymazat
    2. Tak si požádat o doplnění druhého jména. :)

      Vymazat
  12. Dodnes, když mě někdo osloví Květko, vstávají mi vlasy hrůzou. V patnácti při nástupu na gympl jsem se představila jako Slávka a časem si zvykla i rodina. Dnes se setkávám s údivem, když někdo zjistí, že jsem vlastně Květoslava. Takže Julie klídek, ono si to sedne. Jejda, je těžké se vyjádřit bez frází. Myslím na Vás. Slávka, Ostrava

    OdpovědětVymazat
  13. Dievčatá sa prekonávajú, jedna krajšia kresba ako druhá a vtipná :)

    OdpovědětVymazat
  14. Kresby jsou skvělé, výstižné. Změna jména je možná na základě žádosti. Stojí to ale nějakou tu tisícovku. Třeba to Šárku Julii časem přejde a když ne, tak proč by nemohla být Julií.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem kdysi kreslila podobné obrázky :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...