neděle 2. června 2013

Pepka nebo amok?


 Eliíška říkala, že jí často někdo řekne věty typu: "Dostanu z tebe AMOK...


...Raní mě z tebe mrtvice....


....Klepne mě z tebe PEPKA...."
Ptala se, co to znamená.


A protože autisté myslí v obrazech, tak jsem ji ta slova nechala namalovat...
(Příjemně mě překvapilo, že neodmítla. Poslední dobou je totiž neustále v opozici.)

Ptala jsem se, jak si ty výrazy představuje a výsledek se mi moc líbil.
Někdy lituji, že nejsem autista (ale opravdu jen sporadicky)...
Vlastně si pod těmi slovy NIC nepředstavuji.
A možná je to proto, že mně to nikdo neříká.

7 komentářů:

  1. Tady jsou podobné obrázky od jednoho dospělého předpokládaného Aspergera:
    http://www.adventor.org/autismus/obecne/98-nejen-rainman
    (vpravo dole)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mrknu. Autistické myšlení v obrázcích mě fascinuje.

      Vymazat
  2. Já si myslela, že "mě klepne pepka" = přijde nějaká paní, co se jmenuje Josefína s válečkem na nudle v ruce :-D Amok je v Eliščině podání nádherný a Pepka taky!
    A doufám, že opozice bude částečně souviset s věkem. Všichni jsme tímhle "telecím obdobím" prošli, někdo s většími, někdo s menšími potížemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opozice nesouvisí s věkem, i když teď to má správné grády. Opozice začala asi v roce a už nepřestala:-p

      Vymazat
  3. To je vtipné ztvárnění, sama bych nevěděla, jak to namalovat. Eliška umí! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je hezké. Dnes mi někdo přeposlal... Ten článek na Adventru jsem psal a obrázky kreslil já... Zdraví jirka kubásek.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...