sobota 8. června 2013

Jeníček odmítá bačkůrky


Jenda celá léta vytrvale odmítá bačkůrky.


Koupila jsem mu za posledních několik let asi troje a nikdy si je neobul.
Pokud jsme mu je dávali my, tak se s námi pral a okamžitě je sundal.


Nejraději běhá jen v ponožkách. Jednu dobu si i venku sundával boty a běhal po zahradě jen v ponožkách.


Nenošené bačkůrky vždycky daruju dál.


Když šel ve třech letech do školky, chtěly paní učitelky, aby Jeníček nosil bačkůrky. Nepovedlo se.


Běhal tam v ponožkách a učitelkám se to nelíbilo.
A tak místo bačkůrek nosí kotníčkové letní sandálky.
Ovšem sehnat je v jeho velikosti už je docela náročný výkon.
A taky nejsou nejlevnější. A musí mít vždy troje - jedny na doma, jedny do školky a další ven - na procházky.


Zkoušeli jsme mu koupit na doma i pantofle, zda by je neakceptoval.
Ale ani ty nevzal na milost.


Nepomohla ani jeho nejoblíbenější růžová barva. Šlapal na ně, házel s nimi a schovával je pod postel. Obout si je nenechal ani jednou.


Doma si občas nazuje své chlupaté botičky, které dostal k šestým narozeninám, ale není to příliš často.


Sandálky pak nosí až do "roztrhání ".
Co by za to dala třeba Šárka, kdyby měla nové boty...a Jenda se každé změně vehementně brání.


12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ne. Jenda má dětskou mozkovou obrnu, špatně vytáčí nohy. Má od neurologa i ortopeda nařízeny kotníčkové sandálky.

      Vymazat
    2. No počkej,to nechápu, bačkory by nevadily, i když jsou nízký? :)

      Vymazat
  2. jo aha...tak zkus zdravotní potřeby, když budeš shánět ty větší velikosti..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam je kupuju. Musí mi je objednávat, takovou velikost běžně na skladě nemají.

      Vymazat
  3. A co takhle kotníčkové tenisky, ty jsou přeci jen lépe k sehnání a nejsou drahé. U nás se bačkory také nenosí, akceptuje je pouze ve školce a to spíš proto, že musí mít vše, co mají děti, hodně se po nich opičí. Když je u babičky, je ochotný nosit takové pletené, dají se sehnat v krámku, kde stojí vše 35 Kč:-) Nasadí se na nožky a jsou v podstatě jak tlustčí ponožky, akorát ze spoda je protiskluzová vrstva, kolem kotníčků gumička a vypadá to taky docela pěkně, má modré s očičkama. Tak třeba by se Jeníkovi na doma také zalíbily, i když zdravotně jistě nebudou tak dobré jak kotníkové sandály. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,Klárka taky bačkorky docela dlouho nechtěla,ve školce začínala s protiskluzovejma ponožkama.Pak se ve školce naučila bačkorky nosit,hlavně příkladem,podle dětí.Doma jí to trvalo další asi rok,možná i víc.Teď už je nosí ráda.ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že Jenda jim na chuť už nepřijde. Je holt osobnost.

      Vymazat
    2. Já jsem bačkory na doma odmítala až do svých 17 let. Ve školce/škole jsem je nosila, protože tam byla "špinavá podlaha", takže mi požadavek učitelek přišel smysluplný. Ale doma mi bačkory vadily, překážely mi na nohou (většinu času jsem trávila na koberci na zemi, kde jsem si hrála, četla jsem si, kreslila...).
      Když mi bylo 17, přestěhovali jsme se a místo parket a koberců jsme měli skoro všude dlažbu - a to mě donutilo nosit přezůvky (ne bačkory, ale pantofle nebo sandály). Ale v místnostech s kobercem jsem se stejně zouvala.
      Takže u Jendy není vše ztraceno, do 17 má ještě daleko :-)

      Vymazat
  5. Taky bych měla radost z nových botiček.=) Holt Jenda to má jinak no, má svlj svět a některé věci se asi nezmění, i když co my víme, třeba pak pantofle sám od sebe veme na milost =)

    OdpovědětVymazat
  6. Ať chodí bos, je to zdravé. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...