pondělí 10. června 2013

Dendrologická zahrada


Nedaleko Mc Donalda je Dendrologická zahrada.


Zeptala jsem se Jeníčka, jestli chce jít na hřiště a on souhlasil.


Nikdo tam nebyl, tak jsme měli celé hřiště jen pro sebe.



Pár atrakcí Jenda vyzkoušel, ale na některé se bál.



Na jiné nešel vůbec, prý tam jsou pavučiny...




Na houpací lodičce se mu líbilo.



Ale na schody odmítal vylézt.... a raději zůstal stát dole.









"Obyčejnou" houpačku má rád a chvilku se nechal pohoupat.


Na tu zvláštní houpačku jít odmítl, asi se mu nelíbila.


A sem také nešel.
Ještě chvíli posedával na lavičce, ale pak už chtěl jet domů.


Z Dendrologické zahrady jsem kromě hřiště nic neviděla, ale i tak jsem byla ráda, že tu čtvrthodinku Jenda na hřišti vydržel.

3 komentáře:

  1. Hezké místo. :)
    Píši Vám (Ti?) sem poprvé, i když blog mám přečtený celý a už ho nějakou dobu sleduji. :) Nedalo mi to-učím se na zkoušku a mezi tématy je i učení, mimo jiné sociálních situací. Několikrát jste mi přitom vyskočila na mysl Vy. V dobrém smyslu.
    Máte můj obdiv. :) Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Aspoň jsi měla možnost vyrazit z bytu taky na procházku když už je konečně hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Hřiště vypadá úžasně :-) Co se pavučiny týče, jsem s Jeníkem za jedno, pavučiny mi teda nevadí, ale určitě tam někde byl i jejich majitel- brrr.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...