neděle 2. června 2013

Ilustrovaná frazeologie podle Elišky

 Poslední roky vysvětluji Elišce snad denně různé fráze, přísloví, ironii, metaforu ap.
Už je to rok, co jsme společně četly ilustrovanou frazeologii Josefa Lady.
Eliška občas namaluje obrázek, JAK to vidí ONA....


Tak třeba tentokrát:  "Lítal si s hlavou v oblacích"...


"Musím se tím prokousat"...


"Tahat někoho za nos"....


"Žít si na vysoké noze"...


"Skáčete učitelkám po hlavě..."



Nejvíc se mi líbí tohle:


"Naliju ti TO do hlavy"...


Ona to "TO" tam opravdu napsala...



"Chytat lelky..."


nebo "Smát se na celé kolo"...

9 komentářů:

  1. To je krásné a vtipné! Je to i "čitelné". Šikovná Eliška! Pochval ji i za mne.

    OdpovědětVymazat
  2. Tybláho to je fakt super! Ty obrázky jsou geniální! Myslím, že má Eliška na kresbu velikej talent. Mikyna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš. A ona si to nemyslí a malovat nechce. Nesmím ji nutit, musí dobrovolně.

      Vymazat
  3. Dobrý nápad,junior nenávidí kreslení,ale tahy tužkou mu až tak nevadí,vyzkouším,jak některé fráze a ironie vidí on :)

    OdpovědětVymazat
  4. A máte obě o zábavu i postaráno. :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je dokonalé! Líbí se mi všechny, smát se na celé kolo nemá chybu a chytat lelky taky. Vlastně všechna rčení jsou opravdu doslova... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, mohla by ilustrovat nejake glosy v casopisech!

    OdpovědětVymazat
  7. Toto je skvele, ja som sa pri čítaní bavila :) vidím, že to máte na pokračovanie tak idem pozrieť aj ďalšie kresbičky. Eliške posielam veľkú pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to velice zajímavé, jak si tato rčení Eliška vysvětluje, že jo? Mě to prostě přijde tak normální říci třeba, že mě ta holka tahala za nos a hned si automaticky i uvědomím, co mi prováděla a přitom Eliška v tom vidí právě to, co jsem řekla - jak mě nějaká holka tahá za nos (no bylo by to tedy velice nepříjemné! :-) ). Opravdu velice zajímavé a poučné, člověk si musí pořádně rozmyslet, co vlastně v přítomnosti autistů říká a jak to říká! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...