pátek 14. června 2013

Jeníček maluje obloučky














8 komentářů:

  1. Ty první obloučky byly na Jeníčka asi příliš těžké, druhé už zvládal lépe a ty poslední už jsou na pochvalu. Nejen, že se mu pěkně povedly, ale zasluží si pochvalu i za výdrž, jiné dítko, by s těžkým úkolem, už majzlo někam do kouta. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli to bylo těžké, on hlavně nechtěl a vzpíral se cokoliv dělat. Ke konci už se uklidnil:-)

      Vymazat
  2. Ty poslední obloučky už mu jdou, je šikula..ty první jsou na něj podle mě moc těžké..

    OdpovědětVymazat
  3. Však ono to půjde.
    A jako správný kluk při soustředění vyplazuje jazyk. Můj syn si s ním občas pomáhá i jako třicátník. :-)
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, zda jste si grafomotorické listy dělalala sama?
    děkuju za info
    eva
    ps: jenda se moc snaží a jde mu to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, už si to nepamatuji. Možná to byly Šimonovy pracovní listy? Vystřihla jsem to a zalaminovala. Je toho tolik za poslední 3-4 roky, že už si to nepamatuji.

      Vymazat
  5. Mě docela pobavily Jendovy výrazy tváře. Na začátku to bylo takové "děsná otrava" a ke konci se to dostalo do fáze "docela zajímavá práce". :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to tak i probíhalo (a probíhá skoro vždy) - NECHCI, nebudu, jsi děsná, trapná, hnusná...až po ...já vím, že to musím dodělat a nakonec to není tak trapný jak jsem si myslel:-P

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...