pátek 21. června 2013

10 nákupů na celý rok zdarma

- "Mamíí, v Lidlu můžeš vyhrát 10 nákupů na celý rok zdarma..."
- "No a..
...zase nějaká reklama. Nesmíš věřit všemu, co kde říkají."
- "Když to říkají, tak je to pravda. To je úžasný, ne?!"
- "Tam budou určitě nějaké podmínky. "
- "Já bych si vzala sto košíků a vykoupila bych celej obchod. 365 paštik, 365 litrů mléka, 36 tisíc rohlíků..."
- "To jako myslíš za jeden den...?"
- "Jo..."
- "A kam bys dala těch 36 tisíc rohlíků?"
- "Co je jim do toho?"
- "To jako dva dny budeš jíst měkké rohlíky a dalších 363 dní rohlíky tvrdé jako kámen?"
- "Néé, já bych to třeba rozprodala.
Nebo bych si vzala všechny mlíka, všechny mouky, všechno maso, všechny šunky..."
- "A kam bys to dávala? Víš kolik  jídla nakoupíme na jeden týden? A i tak to pomalu nemáme kam dávat!"
- "No, tak bys to samý nakoupila na celej rok."
- "A kde bys to skladovala v paneláku???!!"
- "To už mi je jedno."
- "To není jedno."
- "Tím se myslí něco v tom smyslu, že si vezmeš jeden košík a nakoupíš jako normálně...třeba za dva tisíce týdně... a oni by to možná pak proplatili. Nevím přesně, neznám podmínky té soutěže. Někde budou napsané podmínky. Najdi si to."
- "Nechci to hledat. Oni to tak řekli."
- "Ale určitě nemusím za jeden den nakoupit jídlo na celý rok!!"
- "Tak to jsem to špatně pochopila."
- "Vždyt bys měla spoustu věcí během pár dní prošlých."
- "No to mi nedošlo.
No a pak bych tam ještě stejně 9x došla, když mám možnost nakoupit 10x . A kdyby tam už nic nebylo, kdyby ten Lidl skrachoval, tak bych klidně jela do Lidlu do jiného města...."


6 komentářů:

  1. Hezky pěkně. Předpokládám, že to byla debata jedné z holek. Ta se v životě neztratí. Něco podobného se mi stalo dnes, když u nás byl nakupovat tatínek, chvilku si lámal hlavu, protože nevěděl, co vlastně chce a nakonec za ním přišel asi sedmi -osmi letý syn a tak úžasně mu poradil, že i já bych to nedokázal líp. Holt dětská fantazie. A ten Lidl bych taky vyplenil. Fakt to tam v té reklamě říkali:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čau Jirko, tak to můžeš jít plenit s Eliškou, budete super dvojka.

      Vymazat
  2. Ty jejich reklamy dokáží některým lidem zamotat hlavu. Teď běží na německé televizi jedna reklama v níž přiběhne za rodiči malé dítě s nějakým losem a že když ho někam pošlou jedou na drahou dovolenou. Prý: "To je přece úžasný mámo." :D

    OdpovědětVymazat
  3. :) Moje kolegyně v práci se mě ptala co bude dělat s těma 100 chladničkama kdyby je vyhrála...prý už má doma dvě a další by se jí tam nevešly :)Adina

    OdpovědětVymazat
  4. Tady pozor. Eliška je všímavá, ale reklamy jsou podlé. Je dobrý, že s ní mluvíš i na tohle téma,aby si zvykla na to, že co je psáno, není dáno.
    Na reklamy se napálilo spousta lidí a nedejbože, že by jednou nalítla na takové ty zájezdové letáky s pohoštěním (a prezentací). Tohle jí, Amélko, musíš vysvětlovat asi opakovaně, na tyhle podvody nalítne spousta lidí...
    Ale já vím, že si tu práci dáváš a vysvětluješ. To je dobře!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...