neděle 9. června 2013

Jeníček u Mc Donalda


Mám radost, že Jenda po několika letech zvládne občas malý výlet.


Zdá se mi rozumnější a  (občas) přístupnější nějakým změnám.


Většinou odmítá jet i na nákupy, raději zůstává s asistentem doma nebo sedí před supermarketem v autě a čeká, než nakoupím.


Ale hranolky a nugetky od Mc Donalda miluje.


Ty si spolu s jablečným džusem nenechá ujít.


Jen se mu nelíbily hranolky v bílém "sáčku", říkal, že jsou hnusné, tak jsme mu je přesypali do "krabičky" a pak už je akceptoval.



Zaujala ho hračka, která byla v dětském menu... a pozorně si ji prohlížel.


...a také byl nadšený z balónků.






V pohodě zvládl 30 km cestu tam i zpátky.




Občasné olizování rukou nebo prsty v puse jsou maličkostmi oproti tomu, co vyváděl ještě nedávno.


Sice mě cestou chvíli tahal za vlasy a vyháněl mě z auta, ale naštěstí ho to po chvíli přešlo.


Dokonce se svezl několikrát i tobogánem.


Zpočátku si nechtěl sundat boty, ale i to po dvou jízdách přijal a boty si sundal.



Je to šikovný kluk.


15 komentářů:

  1. Je to úžasné, jaké dělá Jeníček velké pokroky. Má taky obrovské štěstí, že má takovou maminku :o))). Mám pocit, že ty pokroky jsou pořád rychlejší a větší. Je hezké o nich číst a držet palce...
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, díky. I já jsem ráda, že dělá pokroky a že se odhodlá k tomu, k čemu se ještě loni neodhodlal.

      Vymazat
  2. No tak prima, překvapili jste i mě, že tohle zvládnete.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to je šikula, že se svezl=)

    OdpovědětVymazat
  4. MD to děti milují a je mimo mé chápání proč tomu tak je :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě přijde, ze s každým příspevkem je vidět jak velký pokrok Jeník udělal. Že dělá velké kroky každý den.
    Já jsem blog začala číst o vánocích, když jsem byla v nemocnici, a přečetla jsem ho od začátku do konce, a řekla bych, že je téměř neuvěřitelné třeba jen to jaký Jenda udělal pokrok od vánoc. A strašně moc vám to všem přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alushko, děkuju. Jsem moc ráda, že si ještě někdo přečte blog od začátku.

      Vymazat
  6. Fakt je vidieť že Janik robí veľké pokroky...som rada že ste si to užili.

    OdpovědětVymazat
  7. Děti mají rádi MD hlavně kvůli hračkám - myslím že by baštili i zeleninu,ovoce,saláty kdyby byly s nějakým překvapením v lákavém obalu. Lída

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to u nás ne. Nejdůležitější jsou hranolky a nugetky:-)

      Vymazat
  8. Jo,Jenda je moc šikovný. A víš co,to je legranda jak už mu rostou zuby. Vzpomínám jak rostly mým dětem. A Mekáč je pro děti asi velký zážitek. Když se to nepřehání. Pa zdraví Irma

    OdpovědětVymazat
  9. Super, je fajn že Jeník zvládne menší výlety a nebojí se ani na tobogan. Jinak koukám, že chutě má Jeník stejné jako náš Míša, u nás též vedou hranolky (ty hlavně) a nugety :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Je hezké vidět ho v celém článku veselého:)

    OdpovědětVymazat
  11. Zvláště na té první fotce je vidět, jak Jeníček vyrostl. Má i jiný výraz, dospělejší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roste jak z vody a to skoro nic nejí. Holt už by to měl být školák...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...