neděle 9. června 2013

Kuličková modelína


Zkoušela jsem s Jendou kuličkovou modelínu.


Chvíli jsem se bála, že mu bude vadit jak to lepí, ale překvapil mě a vůbec mu to nevadilo.



A myslím, že je ho "výroba" sněhuláka ani nepotřebuje komentář.














7 komentářů:

  1. Kuličková modelína byl před pár lety obrovský hit, každý ji sháněl, přestože je dost drahá. Myslela jsem si, že je to bůhví co, ale pak jsme dostali v práci vzorky a můžu říct, že mně to tedy nijak nenadchlo. Zkoušela jsem taky uhníst sněhuláka, ale výsledek byl žalostný. Snad bych jí brala jen jako žmoulací hmotu na uklidnění.
    Ale někomu naopak vyhovuje a chválí si jí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se nelíbí, ale hlavně když se líbí dětem:-)

      Vymazat
  2. Tuhle modelínu mám strašně ráda. Holky jí mají také a je parádní, že se do sebe neslepí a klidně se může kombinovat znova a znova a . . .! :-)
    Sněhulák se podařil náramně! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bavilo ho to jednou. jsem zvědavá, zda se k tomu nechá ukecat i podruhé.

      Vymazat
  3. Jsem ani nevěděl že něco takového existuje. Vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat

  4. Hezčího sněhuláka bych neuhňácala :o))), - ten se Jeníčkovi ale hezky povedl, - je to šikulka.
    Bára

    OdpovědětVymazat
  5. Modelování vůbec nekritizuju, ségra měla stejnou, přišlo mi, že z ní nejde nic vytvarova, věci se odlepují, lepí se pod nehty, všude pak jsou malé kuličky a ruce děsně smrdí po lepidlu:D ale třeba mačkat to na uklidnění je super. Já poslední týdny měla krabičku fialové modelíny Play-Doh pro malé děti, jen abych si protáhla ruce od počítače, uklidnila se a ještě pěkně voní:D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...