čtvrtek 20. června 2013

Jiné víčko


- "Mamííí, potřebuju láhev na pití."
- "Tak si vem tu zelenou..."
- "Ale já k ní nemám víčko...!!!"
- "Tak si vem víčko z Aquilly."
- "Nee, to tam nepatří. Vždyť je oranžový."
- "Vždyť je to jedno."
- "Není, to tam nepatří, to by se z toho pak nemohlo pít. To by se mi všichni smáli. Vždyť to tak nemůže vypadat."
- "Nikdo se nedívá, jaký máš víčko."
- "Dívá. NIKDO to takhle nemá. Nechci to tak a pít to z toho nebudu.
To je jako bys dala na malej hrnec velikou polici, to tam nepatří.
SI PŘEDSTAV: "Zelenej hrnec a na to modrá poklice?!" Taky to k sobě nepatří. To víčko může být uzpůsobeno tvaru flašku, co kdyby to teklo? To k sobě nepatří. Nechci to."



8 komentářů:

  1. Tak si bude muset Eliška lépe hlídat víčka a nepřidávat svému okolí práci. Eliška si bude muset navrhnout nejlepší řešení sama. Vždyť Mattoni je zelená a víčka jsou různobarevná, podle příchuti, ne? Zdravím a přeji klidnou noc. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenze tohle neni Mattoni, ale Vinea (ackoli mezi nimi lze spatrit jistou analogii - viz nize). Zelena a cervena Vinea ma zelene vicko, rose ma ruzove. K "prichuti" na fotce patri zelene vicko. Nechapu, co je tak tezkeho na tom to pochopit...

      Vymazat
  2. rozum mi to nebere - prostě trvat na nepodstatných detailech a uvádět x důvodů proč to tak nejde, jak jednodušší by bylo otočit tím víčkem na lahvi a víc se tím nezabývat a hlavně to nerozpitvávat a dělat z toho problém

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je vidět, jak jednodušší život my NT lidé máme.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. S pubertou to nemá co dělat. NAOPAK - Šárka se v barevných kombinacích vyžívá a ta by to možná dokonce udělala schválně:-)

      Vymazat
  4. Hmm... tak tohle u mě přetrvává, když si mám brát pití... a není stejný víčko, nebo je lahev pomačkaná, nevezmu si ho...

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, tak to ja mám tiež. Nedokázala by som sa napiť z fľaše, ktorá by mala iné viečko. Napr oranžové viečko (od ľadového čaju) na fľaši od Viney by ma teda rozhodilo dosť. (a to som si myslela, že som neurotipycká)
    Ešte ak by to bola iná značka neochutenej minerálky, to mi nevadí (priehľadná fľaša a na tom viečko modrej, bledomodrej, červenej a pod. farby). Ale rôzne druhy ochutených nápojov by som nedokázala miešať.

    A takisto, ak by som videla z takej fľaše piť niekoho iného, napr. v električke, bolo by mi to nepríjemné. ;-)

    (Navyše - už síce viem, že tie viečka a závity sú normované a teda pasujú, ale aj tak mám stále podvedomý pocit, že fľaša od viney má predsa iný tvar, tak čo ak by to netesnilo)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...