neděle 16. června 2013

Maličkosti všedního života


Právě jsem si pustila film o chlapci s autismem.
Jmenuje se "Po Tomášovi".
Viděla jsem ho poprvé před 3 lety a obrečela jsem ho stejně jako tehdy.


Tolik mi ten chlapec připomínal a připomíná Jeníka....
Oni komunikují přes psa, my komunikujeme přes čuníka....
Oni mají psa, my taky...
V mnohém si ti kluci jsou podobní...


A protože nestíhám, tak dnes jen pár drobností z našeho domova.


Pár citátů....
Citáty mám ráda.
Na nástěnce visí dvě záložky: "Někteří lidé dělají svět krásnější už jen tím, že jsou"
a "Sestra je báječný člověk, který o tobě ví téměř všechno, a přesto tě má rád"...


Taky máme na nástěnce "25 zlatých pravidel jak zvládnout dítě s Aspergerovým syndromem".
To když mám pocit, že moje výchova selhává, tak se jdu k nástěnce "uklidnit".


Utěrku s nápisem "Mít báječnou dceru, jako jsi Ty, je ten nejlepší recept na štěstí" dostala nedávno ode mne Šárka... Chtěla jsem ji schovat na vánoce, ale to bych nevydržela.


Elišce jsem z nákupu přinesla magnet, na kterém je napsáno: "Báječná dcera jako Ty přináší do života radost, do duše slunce a do srdce lásku".


Vlastně mi ten magnet na ledničce připomíná, abych Aspergerův syndrom nebrala jako problém, ale jako výzvu.
A někdy je to tak těžké, obzvlášť poslední dobou.


6 komentářů:

  1. Aspoň že ta Šárka tě tolik nezlobí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, tak to by ses asi divil. Zlobí asi jako každý 13 tiletý puberťák.

      Vymazat
  2. Jsi bajecna, a rozhodne velka motivace, pro nas ostatni...Ja dekuji za Tvuj blog a opet pred Tebou hluboce smekam, jsi uzasna...MAMA, ZENA...OSOBNOST.

    OdpovědětVymazat
  3. Ač už dávno nejsem puberťačka tak mi to slovo připomnělo že když se mi týkalo, byla jsem na ně doslova alergická,přišlo mi spíš jak nadávka - nepřipadala jsem si až tak jiná aby se toto věkové údobí muselo ohraničovat pro mě tímto nehezkým slovem. Lída

    OdpovědětVymazat
  4. Amélko moc krásné maličkosti všedního života :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...