úterý 4. června 2013

Ilustrovaná frazeologie podle Šárky Julie 2


"Mluvil s hlavou republiky"


"Chodil okolo horké kaše"


"Ježkovy voči"


"Malovat čerta na zeď"


"Ulomil se mu zub na pile"


"Kape ti kohoutek"


"Letěl do školy"


"Máš osud ve svých rukou"



"Spálil za sebou mosty"


"Nesahá ti ani po kotníky"


"Kostky jsou vrženy"


"Utíká ti oko na punčoše"

6 komentářů:

  1. Dostalo mě: "Kape ti kohoutek" =D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné všechny. To oko na punčoše. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi jakou má Šárka představivost! :-) Já bych nějaké věci malovala úplně jinak - zbytečně složitě! :-) Šárka si s tím poradila skvěle! Přímo na jedničku! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno vyšla v nakladatelství Portál knížka Hry s příslovími, hádankami a pranostikami, tam je spousta inspirace (a docela podobné obrázky). Koupila jsem ji svému synovi s AS, který s tím taky zápolí, i když ne tolik jako Eliška (ta obrazná vyjádření ho nerozčilují ani nerozrušují, spíš se tím baví, ale někdy je významově úplně mimo).

    OdpovědětVymazat
  5. Moje naj su tie "vrzene kostky". Ja som ako decko nechapala "Drzat jazyk za zubami" - to som vyplazila jazyk a drzala ho proste za zubami. Ucitelka sa stazovala mame:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...