středa 5. června 2013

Jenda se seznamuje s novou hrou


Koupila jsem Jendovi k svátku novou hru.


Pravda, svátek má Jeníček asi za 20 dní, ale jemu je to stejno jedno, dokonce ho podobné záležitosti dost stresují, tak jsem mu to dala dřív.


Krabice by zbytečně ležela ve skříni a já jsem potřebovala pro Jendu nové "úkoly".


Bylo to dost drahé, tak jsem se dlouho rozmýšlela, zda mu to mám koupit nebo ne.


Ale přišlo mi to úžasné.


Krabice s magnetkama a dokonce se zrcadlem.


Jeníček má magnetky rád, tak jsem spojila příjemné s užitečným.


Budeme si hrát a Jenda ani nepozná, že plní úkoly.


V malé krabičce jsou předlohy podle kterých se má stavět z magnetů obrázek.


Jeníček si obrázky nejprve pečlivě prohlížel....


...a ukazoval je čuníkovi.


Pak se na sebe chvíli šklebil do zrcadla...



Ten kluk v zrcadle se mu nelíbil a začal do krabice bušit pěstí.
Okřikla jsem ho a Jenda se naštval.


Zahodil kartičky na zem a zabouchl krabici.


Ale na první seznámení s novou věcí to bylo docela fajn, bývalo to i horší:-P


6 komentářů:

  1. Má recht, pohled zrcadla nepotěší. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jedna se ve všem zlepšuje a určitě ještě bude, je to šikula a když má tak trpělivou maminku jako si ty, tak to snad ani jinak nejde.

    OdpovědětVymazat
  3. bezvadna hra. Muzu se zeptat kde se da koupit? Taky by se mi libila k 6 narozeninam pro našeho autika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Benešově v hračkářství, ale dá se najít i na internetu.

      Vymazat
    2. děkuji za odpověď. Benešov mám trošku z ruky, ale už se mi to podařilo vyhledat na netu. Máte spoustu krásnych hraček. Už jsem i podle vás udělala seznam a budu nakupovat. Nejhorší, že v jednom obchodě nemají vše a kdo má platit to hříšné poštovné. Kdybyste potřebovala od nějakých hraček odpomoci, z důvodu že Jeníka nezaujaly, nebo už je zvladá s přehledem. Tak mi písnite. Ráda vám od nich pomůžu :-D

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...