pátek 28. června 2013

Spojovací stavebnice Flexez



Dostali jsme spojovací stavebnici Flexez.


Na Jeníčka je moc těžká, ale přesto se pokusil občas něco spojit...


Prohlédli jsme si společně letáček a podívali jsme se, co všechno se dá ze stavebnice vytvořit.




Jenda spočítal spojky a zopakovali jsme si barvy.




Chtěla jsem zkusit udělat motorku, tučňáka nebo tulipán, ale Jeníček nechtěl.







Uklidil stavebnici a chtěl si hrát s něčím jiným.




Zatím stavebnici schováme na skříň. Třeba ji využijeme někdy v budoucnu a když ne, tak ji nabídneme spolu s dalšími nevyužitými hračkami Rané péči.


5 komentářů:

  1. Marci,já myslím,že to Jeníčkovi nedá a za pár dní se do toho pustí,vydrž,zatím nic nikam nedávej.
    Paní co chodí s námi do klubu,tak ji ukazovala pro vnuka,taky nechtěl a nyní jen spojuje a vymýšlí tvary.Má tu samou nemoc jako Jeník.A ta její dcera má takové dětičky tři,já bych asi měla někdy nervy na pochodu.Hezkou sobotu i neděli.Miluš

    OdpovědětVymazat
  2. Ta stavebnice vypadá strašidelně. Ale je fakt, že mě tyhle věci nebavily nikdy. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ale vypadá to, že ho to v tu chvíli hodně bavilo, má takový zaujatý pohled... Přeji krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Aspoň si zopakoval oblíbené počty. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je asi docela náročné, zkus to za nějaký čas znovu, třeba to Jeníčka začne bavit.
    Aspoň jste si zopákli barvičky a počty. Taky dobrý!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...