pátek 14. června 2013

Že jsem do té ledničky lezla

Před chvílí k nám přišla na návštěvu babička. Udělala si kávu a šla si do ledničky pro mléko. Zjistila, že ve dveřích je vylitá smetana. Asi ji otevřely holky...
 Měla jsem ji koupenou do kulajdy.
...a babička řekla:
- "že jsem do té ledničky lezla..."
Jenda na to hned reagoval:
- "Tys tam lezla celá? A ploč tam lezeš?!"

Chvíli poté mamka říká:
- "Betko, jdi pryč, tady je to nebezpečný." (myslela tím, aby ji nezašlápla...)
Jenda se zase ozval:
-"Ploč je to nebezpečný? Bouchne nějaká bomba?"

4 komentáře:

  1. :-) kouzelné, roztomilé reakce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se musim usmivat. Deti maji neuveritelne reakce... Hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. To ano, sice z toho možná někdy šílíš, ale rozhodně chválím, že zaznamenáváš, na druhou stranu je to totiž roztomilé a přijde ti to později snad k zasmání;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta představa je zábavná , víš , že by někdo celý vlezl do lednice. Rád bych ti doporučil , aby jsi se koukla na film Mary a Max , je to sice trošku smutné a zvláštní , ale myslím , že je to docela vystižené.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...